stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 141951
  • 10 تیر 1399 - 13:59
0

ستین توسط سیمئونه تهدید شده است

ستین توسط سیمئونه تهدید شده است

سرمربی بارسلونا در حالی بامداد چهارشنبه با اتلتیکومادرید روبرو خواهد شد که آمار خوبی برابر سرمربی آرژانتینی ندارد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، کیکه ستین در شرایط خیلی سختی به سر می‌برد، شاید سخت ترین دوران از زمان حضورش در بارسا. نتایج موجب شد تیمش صدرنشینی اش را در لالیگا از دست بدهد. همچنین رابطه اش با شاگردانش خیلی خوب نیست. بارسا باید در شش بازی باقی مانده پیروز شود تا رئال مادرید را بتواند تحت فشار قرار دهد. نخستین حریف اتلتیکو دیگو سیمئونه ای است که از آن در چند سال اخیر ضربه خورده است. شکست برای سرمربی اسپانیایی خیلی دردناک خواهد بود.

برای سرمربی آبی اناری ها عملکرد دیگو پابلو سیمئونه خیلی مهم است. او درباره سرمربی آرژانتینی گفت:” کارهایی که کرد را دوست دارم، عناوینی که به دست آورد و جایگاه هایی که کسب کرد اما نحوه بازی تیمش را دوست ندارم.” ستین زمانی که سرمربی لاس پالماس بود چنین اظهاراتی را بیان کرد. او می تواند دوباره در نوکمپ این حرف را بزند چون ممکن است در نهایت پس از دیدار بامداد چهارشنبه با قهرمانی در لالیگا خداحافظی کند.

این تنها کنایه ستین به تیم اتلتیکوی سیمئونه نبود. در شروع فصل ۱۸-۲۰۱۷ رئال بتیس با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب والنسیا شد. نتیجه بدی برای تیم سرمربی اسپانیایی به حساب می آمد اما بازی سرگرم کننده بود و ستین در این رابطه اظهار کرد: “ترجیح می دهم این چنین شکست بخورم و نه مانند آن چیزی که در پایان هفته دیدم که گلزنی کردند، عقب نشینی کردند و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.” یک روز قبل اتلتیکو برابر بارسا قرار گرفته بود که سائول نیگس در دقیقه ۲۰ گلزنی کرد و لوییس سوارس در دقیقه ۸۰ توانست بازی را مساوی کند.

شانس اتلتیکو در لیورپول

ستین همچنین از نحوه پیروزی اتلتیکو برابر لیورپول در لیگ قهرمانان راضی نبود با وجود این که روخی بلانکو هر دو بازی را با برد به پایان رساند. سرمربی بارسا در یک مصاحبه گفت که این بازی در مرحله حذفی (رفت و برگشت) نمونه شانس در فوتبال بود. درست است که اتلتیکو در آنفیلد خیلی تحت فشار بود اما نحوه بازی این تیم خوشایند سرمربی بارسا نبود. او در این رابطه اظهار کرد: تیمی که گلزنی می کند پیروز می‌شود. کمی غم انگیز است که جز نتیجه چیزی نمی بینید چون یک بازی می تواند پر از جذابیت باشد که همه آن را دوست دارند.

اولین باری که ستین و سیمئونه با هم روبرو شدند پیروزی برای سرمربی اسپانیایی بود و بتیس با یک گل اتلتیکو را شکست داد. با این حال آمار به نفع سرمربی آرژانتینی است و هفت پیروزی برابر دو برد اتلتیکو است. بامداد چهارشنبه بارسلونا بیشتر برای جایگاه می جنگد تا روخی بلانکو چون آبی اناری نمی خواهند پس از این بازی شانس قهرمانی در لالیگا را از دست بدهند.

انتهای پیام  

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.