stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 141818
  • 10 تیر 1399 - 10:33
1

اسناد تخلف محرز در مناقصه گروه پروازی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما منتشر شد/ جزییات فساد در «هما»/ تصاویر سند تخلف

اسناد تخلف محرز در مناقصه گروه پروازی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما منتشر شد/ جزییات فساد در «هما»/ تصاویر سند تخلف
اعضای انجمن صنفی کارفرمائی موسسات و شرکت های حمل و نقل و اتومبیل کرایه تهران بزرگ در نامه ای به رئیس سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خواستار بررسی موضوع مورد اعتراض انجمن شد.
قلم | qalamna.ir :
 سایت خبری مدآرا؛ به دنبال برگزاری مناقصه خدمات حمل و نقل گروه پروازی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما و اعتراض اعضای انجمن صنفی کارفرمائی موسسات و شرکت های حمل و نقل و اتومبیل کرایه تهران بزرگ منبی بر دارا نبودن شرکت های برنده مناقصه از گواهی صلاحیت پیمانکاری و صلاحیت ایمنی این انجمن در نامه ای به رئیس سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خواستار بررسی موضوع مورد اعتراض انجمن شد.
 

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در نامه ای به انجمن صنفی کارفرمائی موسسات و شرکت های حمل و نقل و اتومبیل کرایه تهران بزرگ اعلام کرده است بررسی های به عمل آمده نشان می دهد شرکت های وفای جنوب و  تاکسیرانی افق سیر آریا فاقد گواهی نامه صلاحیت پیمانکاری و ایمنی از این اداره کل می باشند. علهذا در صورتی که پیماندهنده ( گروه پروازی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما) در جریان برگزاری مناقصه مورد اشاره  تخلفی مرتکب شده باشد، در برابر قانون مسئول خواهد بود.

آنچه که بر اساس نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران مشخص است در مناقصه برگزار شده از سوی گروه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما تخلف صورت گرفته و سایت مدآرا  بر اساس حمایت صریح رئیس قوه قضاییه که اظهار داشتند: «آن دسته از خبرنگاران  و اصحاب رسانه و  یا هر مسئولی که  احساس کند و  فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند و افرادی را بدون استناد مورد هتک حرمت قرار دهند  اینها مردود است.» نسبت به انتشار این موضوع اقدام کرده است و خوستار ورود نهاد های مربوطه می باشد.

اما این پایان تخلف نبود و گویا شرکت برنده شده در مناقصه نتوانسته به تعهدات خود بر اساس اسناد مناقصه عمل کند. در این مناقصه آمده است که برنده مناقصه مکلف به کارگیری ۳۳ دستگاه پژوگارس مدل ۹۸ و ۳۰ دستگاه توسان مدل ۲۰۱۷ و دو دستگاه هایس ۲۰۱۶ می باشد اما شرکت برنده شده در مناقصه یک ماه پس از ابلاغ شروع به کار از تاکسی های زرد رنگ vip استفاده کرده است.

از طرفی دیگر شرکت ایران ایر اقدام به پرداخت پیش پرداخت برای تجهیز ماشین آلات کرده که در اسناد مناقصه اشاره ای به این موضوع نشده است.

 

  •  
  • منبع خبر : سایت مدآرا
هشتگ: , , , , , , , , , , ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.