stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 141725
  • 10 تیر 1399 - 1:00
4
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان:

انتقال معاونت‌های شهرداری به یک ساختمان ترافیک شهری را تشدید نمی‌کند

انتقال معاونت‌های شهرداری به یک ساختمان ترافیک شهری را تشدید نمی‌کند
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتقال معاونت‌های شهرداری به یک ساختمان ترافیک شهری را تشدید نمی‌کند چون پارکینگ مجموعه گنجایش حدود ۶۰۰ خودرو را دارد و به دلیل نزدیکی با ایستگاه مترو، کارمندان و متقاضیان می‌توانند حتی به‌جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مترو استفاده کنند.
قلم | qalamna.ir :

امیراحمد زندآور، با اشاره به تصمیم شورای شهر برای خرید ساختمان مدیریت شعب بانک ملی اصفهان، اظهار کرد: ساختمان بانک ملی در خیابان چهارباغ در مرکز و حلقه اول شهر قرار داشته و به ساختمان شهرداری مرکزی نزدیک است که همین امر سبب شد مدیریت شهری تصمیم به خرید این ساختمان بگیرد.

وی با بیان اینکه این اقدام سبب می‌شود یک ساختمان ارزشمند به اموال و دارایی‌های شهرداری اضافه شود، افزود: با توجه به اینکه برخی معاونت‌های شهرداری در ساختمان‌های استیجاری هستند، تجمیع همه معاونت‌ها به جز معاونت شهرسازی که در شهر پراکنده هستند در این ساختمان قطعاً به صرفه و صلاح برای شهرداری بوده و سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این ساختمان اکنون کامل است و از آن استفاده می‌شود بنابراین یک ساختمان آماده در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت که نیاز به مقاوم‌سازی چندانی نیز ندارد، تصریح کرد: قسمتی از ساختمان قابل توسعه تراکمی بوده امکان الحاق ساختمان‌های مجاور به آن نیز وجود دارد.

وی با اشاره به دغدغه مطرح شده در جلسه شورای شهر مبنی بر وجود این ساختمان در نقطه پر رفت‌وآمد شهر و احتمال تشدید ترافیک شهری در مجاورت آن، خاطرنشان کرد: انتقال معاونت‌های شهرداری به یک ساختمان ترافیک شهری را تشدید نمی‌کند چون پارکینگ مجموعه گنجایش حدود ۶۰۰ خودرو را دارد و به دلیل نزدیکی با ایستگاه مترو، کارمندان و متقاضیان می‌توانند حتی به‌جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مترو استفاده کنند.

زندآور با بیان اینکه قیمت ساختمان ۱۴۰ میلیارد تومان کارشناسی شده که ۷۰ میلیارد تومان آن با بانک ملی تهاتر می‌شود، ادامه داد: قرار است بانک ملی در جای دیگری از شهر طبق ضوابط شهرسازی اقدام به ساخت ساختمان جایگزین کند.

وی اضافه کرد: اصفهان شهری تاریخی و فرهنگی بوده و شایسته است ساختمان‌های مربوط به شهرداری مانند بسیاری از شهرهای بزرگ و گردشگرپذیر دنیا در حلقه اول شهر شکل گیرد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.