stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 14143
  • 22 آبان 1394 - 11:54
1

سخت‌ترین بازی تیم ملی در راه است

شرایط و ضرورت‌ها این گونه نشان می‌دهد که نبردی سخت را باید انتظار بکشیم.

قلم | qalamna.ir :

کروش بیراه نمی گوید بازی با گوام خیلی مهم است. شرایط و ضرورت‌ها این گونه نشان می‌دهد که نبردی سخت را باید انتظار بکشیم.

خبر آنلاین، مصدوم بودن تعدادی از مهره های اصلی کروش و همچنین عدم صدور ویزای برخی از بازیکنان تیم ملی برای بازی با گوام در مقدماتی جام جهانی باعث شده است تا سرمربی پرتغالی تیم ملی از بازی با این تیم به عنوان سخت ترین بازی دور اول مقدماتی یاد کند.

هر چند که ما در ایران گوام را با یک بازی یک طرفه شکست دادیم اما خود کروش هم می داند که نبودن چندین بازیکن اصلی در ترکیب تیم ملی برای بازی روز سه شنبه می تواند خطرناک باشد. این را می توان از اصرار کروش برای حل شدن مشکل ویزای کاپیتانش آندو تیموریان فهمید که او را برای بازی با گوام هر جور شده می خواست. حتی با تقاضا از وزیر امور خارجه برای حل این مشکل.

مشکلات کروش فقط همین نبود بلکه غیبت سید جلال حسینی و پژمان منتظری زوج هماهنگ قلب دفاع ایران هم باعث شده است به هم ریختگی در خط دفاعی تیم ملی به وجود بیاید. البته کروش در بازی برابر ترکمنستان عزت الله پور غاز را برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار داد و با بازی گرفتن از او در کنار پور علی گنجی نسبتا با تجربه تر سعی کرد زوج دفاعی تقریبا هماهنگی را برای بازی با گوام بسازد. همه این عوامل دست به دست هم داد تا کروش حضور آندو را یک نیاز ضروری بداند. چون اگر آندو به بازی پیش رو نمی رسید، کروش مجبور می شد از پور علی گنجی در خط هافبک استفاده کند که این باز هم می توانست دفاع تیم ملی را به هم بریزد.
اهمیت بازی با گوام که ملی پوشان از یک سفر ٣۶ ساعته به آن می رسند به این دلیل خیلی بالاست که برد مقابل این تیم می تواند دو بازی دیگر تیم ما در تهران را آسان تر و خیال ما را از صعود راحت کند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.