stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 14139
  • 22 آبان 1394 - 11:52
4

رونالدو هم شانس مسی را برای کسب توپ طلا بیشتر می داند

کریستیانو رونالدو که فصل گذشته برای دو سال پیاپی توپ طلای جهان را از آن خود کرد،این بار شانس مسی را برای بردن توپ طلا بیشتر می داند.

قلم | qalamna.ir :

کریستیانو رونالدو که در دوفصل گذشته توانسته بود توپ طلای جهان را به دست بیاورد برای رسیدن به این جایگاه در سال ۲۰۱۵ از شانس کمی برخوردار است.او در فصلی که گذشت نتوانست قهرمانی در جامی را با رئال مادرید به دست آورد اما رقیب او لیونل مسی فصل رویایی را پشت سر گذاشت و توانست جام قهرمانی را در سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا بالای سر برد.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی فصل گذشته عملکرد فوق العاده برای تیم های خود داشتند و توانستند گل های زیادی برای تیم خود به ثمر برسانند. این دو اعجوبه فوتبال جهان توانسته ان هفت توپ طلا کسب کنند که سهم مسی چهار توپ طلا و رونالدو سه توپ طلا بود. فصل گذشته مسی توانست به همراه بارسلونا جام قهرمانی لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد و این قهرمانی ها شانس رسیدن به توپ طلای پنجم را برای او بیشتر می کند.

رونالدو ۷۶۰ بازی که برای رئال به میدان رفته و توانسته ۰۴ گل به ثمر برساند و بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید به حساب می آید. او درباره برنده توپ طلای در سال ۲۰۱۵ به ساکرنت گفت: اگر بخواهیم صادق باشیم شانس برنده شدن مسی بیشتر است. مسی توانست لیگ قهرمانان را با بارسلونا کسب کند و در رسیدن به این جام نقش زیادی داشت.

 من فصل گذشته بهترین عملکرد فوتبالی را داشتم و توانستم آقای گل شوم اما این جایزه بستگی به رای افراد دارد د ولی این اصلا برای من مهم نیست چرا که اصلا فکرش را نمی کردم بتوانم این جایزه را برای سه بار کسب کنم.

رونالدو درباره رقابتش با مسی گفت: من و مسی رقیب هم نیستیم. رابطه ما خوب است و در هشت سال گذشته توانسته ایم توپ طلا را کسب کنیم و برای رسیدن به آن با هم رقابت کرده ایم. من و مسی برای تیم هایمان قهرمانی می آوریم و به همین خاطر برای هم احترام قائل هستیم اما رقیب هم نیستیم.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.