stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 14059
  • 21 آبان 1394 - 20:45
6

دکتر حق شناس: ائتلاف بین اصلاح‌طلب و اصولگرای معتدل نزدیک به واقعیت نیست!

دکتر حق شناس: ائتلاف بین اصلاح‌طلب و اصولگرای معتدل نزدیک به واقعیت نیست!

دکتر محمد جواد حق‌شناس با بیان اینکه امکان ائتلاف بین این دو جریان اصلی نزدیک به واقعیت نیست، تصریح کرد: شاید برخی از چهره‌های این دو جریان مورد انتخاب دو طرف قرار بگیرند و مشترکاتی در لیست‌های خود داشته باشند اما این قطعا به معنای ائتلاف نیست.

قلم | qalamna.ir :

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی معتقد است که امکان ائتلاف بین دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرای معتدل نزدیک به واقعیت نیست.

محمدجواد حق شناس  در ارزیابی خود از آرایش سیاسی جریانات مختلف در انتخابات گفت: من فکر می‌کنم به سمت یک انتخابات و مجلس سه قطبی حرکت می‌کنیم. 

 یک اکثریت قابل توجه شامل جریان اصلاحات و اصولگرای معتدل می‌شود به گونه‌ای که این دو جریان هیچ یک نتوانند اکثریت مطلق آراء را کسب کنند و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین با اشاره به حضور جریان دیگر، گفت: یک جریان رادیکال در بین اصولگرایان نیز وجود دارد که مجموعه‌ای از نیروهای پایداری، ایثارگران و رهپویان و موتلفه جدید را شامل می‌شود.حضور تعدادی از مستقلین که در نهایت در مجلس به طرفداری از دولت متمایل خواهند شد نیز پیش‌بینی می‌شود. در خصوص اکثریت مجلس آینده نیز فکر می‌کنم هیچ جریانی به اکثریت مطلق آرا نمی‌رسد و دو جریان اصلی از نظر من اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل هستند که با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دکتر حق شناس همچنین با بیان اینکه امکان ائتلاف بین این دو جریان اصلی نزدیک به واقعیت نیست، تصریح کرد: شاید برخی از چهره‌های این دو جریان مورد انتخاب دو طرف قرار بگیرند و مشترکاتی در لیست‌های خود داشته باشند اما این قطعا به معنای ائتلاف نیست.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.