stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 13922
  • 21 آبان 1394 - 11:11
3

مایکروسافت دست به دامن آلمان شد

شرکت مایکروسافت در پی لغو معاهده انتقال داده ها بین اروپا و آمریکا پس از افشاگری های کارمند سابق آژانس جاسوسی آمریکا، بمنظور در امان بودن اطلاعات از این آژانس ، در حال ساخت دو مرکز ذخیره داده ها در آلمان است.

قلم | qalamna.ir :
مایکروسافت بخاطر در امان بودن از جاسوسی های ان اس ای آژانس امنیت ملی آمریکا از مشتریان اروپایی این شرکت، در حال ساخت دو مرکز ذخیره اطلاعات برای مشتریان آلمانی و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. 
 
به نقل از راشا تودی، مدیر عامل مایکروسافت در اطلاعیه خود یادآوری کرده که از آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی، کلیه خدمات ارائه شده به مشتریان برای ذخیره آنلاین اطلاعات از طریق این دو مرکز جدید اروپایی در شهرهای فرانکفورت و ماگدبورک ارایه خواهد شد.
 
مرکز ذخیره اطلاعات و داده های در حال ساخت در آلمان بمنظور خدمات دهی به کشورهای عضو انجمن تجارت آزاد اتحادیه اروپا متشکل از کشور های سوییس،نروژ، لیختناشتاین و ایسلند ساخته خواهد شد. 
 
شرکت مخابراتی دویچه تلکام، طرف قرارداد مایکروسافت به مشتریان خود اطمینان خاطر داد، اطلاعات ذخیره شده در این مراکز در کشور آلمان باقی خواهد ماند و تمام درخواست های سازمان های جاسوسی آمریکایی تنها طریق دولت آلمان امکانپذیر خواهد بود.
 
اتحادیه اروپا در پی افشاگری های اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا مبنی بر جاسوسی آمریکا از شهروندان تمامی کشورهای جهان، معاهدات انتقال داده ها با کشور آمریکا را لغو کرده است.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.