stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 13849
  • 20 آبان 1394 - 21:34
4

عارف: قطعا لیست اصلاحات شامل اصلاح طلبان خواهد بود!

عارف: قطعا لیست اصلاحات شامل اصلاح طلبان خواهد بود!

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت که اگر اصولگرایان و اعتدالیون در انتخابات آینده در یک جبهه واحد قرار گیرند می‌توانند اکثریت مجلس را به دست بیاورند.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا عارف گفت: ما از ابتدا که فعالیت‌های انتخاباتی را کلید زدیم بر این موضوع تاکید کردیم که جبهه اصلاحات و هوداران دولت باید در یک جبهه قرار گیرند به ویژه که ما در انتخابات سال ۹۲ نتیجه‌ی خوبی از این بابت گرفتیم و اکنون هم چاره‌ای نداریم جز اینکه با هم باشیم.

وی افزود: توصیه ما به دوستان اعتدالیون این است که بپذیرند با هم باشیم و با یک لیست وارد شویم. قطعا با دوستانمان در این جهت تعامل خواهیم کرد تا ان‌ شاءالله به این هدف برسیم.

این فعال سیای خاطرنشان کرد:‌پیش بینی ما این است که با هم باشیم؛ چراکه در این‌صورت می‌توانیم به راحتی اکثریت را در مجلس به دست آوریم و مجلسی روی کار می‌آید که می‌تواند به جد پشتیبان دولت دراجرا و پیشرفت برنامه‌هایش باشد.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در پاسخ به سوالی درباره‌ی احتمال درخواست اصلاح طلبان از لاریجانی برای پذیرش ریاست مجلس در دوره آینده نیز گفت: موضوع ریاست مجلس بحث زودهنگامی است، اما قطعا لیست اصلاحات شامل اصلاح طلبان خواهد بود و ان‌شاء الله اصولگرایان هم لیست خود را ارائه می‌کنند.

عارف اضافه کرد:‌البته ممکن است در صورت آمادگی اصولگرایان ائتلاف نسبی با آنها داشته باشیم. به این معنا که بین دو لیست مثلا ۳۰ نفر مشترک داشته باشیم. ما دراین طرح آمادگی تعامل را داریم اما این که یک فرد اصولگرا در لیست اصلاح طلبان باشد یا یک فرد اصلاح طلب در لیست اصولگرایان، با شناختی که از دو جریان داریم عملی نیست./ ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.