stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 13844
  • 20 آبان 1394 - 21:13
5

خباز: اصولگرایان در انتخابات دوپینگ سیاسی نکنند

خباز: اصولگرایان در انتخابات دوپینگ سیاسی نکنند

یک نماینده سابق مجلس با بیان اینکه اصولگرایان در صورت رسیدن به وحدت در انتخابات دوپینگ نکنند، گفت: اصولگرایان به بازی سیاسی جوانمردانه عمل کنند تا ملت ضمن حضور باشکوه در انتخابات از این حضور لذت ببرد.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا خباز  در مورد احتمال وحدت اصلاح‌طلبان گفت: ارائه لیست واحد از سوی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت آرزوی ماست، اما با توجه به اینکه تنها در تهران احتمال حضور ۱۵۰ کاندیدای اصلاح‌طلب و حامی دولت وجود دارد این امکان وجود دارد که آنها به دو لیست برسند که در این صورت باز هم جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه ارائه دو لیست از سوی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت مشترکاتی خواهد داشت، افزود: اگر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به بیشتر از دو لیست برسند زیبنده نیست و ممکن است مردم را دچار سردرگمی کند. بر همین اساس اولویت ما ارائه یک و در نهایت دو لیست در انتخابات است.

معاون سابق معاونت پارلمانی رییس‌جمهور همچنین با بیان اینکه حامیان دولت و اصلاح‌طلبان نقاط مشترک فراوانی دارند، گفت: اولین نقطه مشترک این است که نمایندگانی وارد مجلس شوند که بتوانند به دولت کمک کنند چرا که مجلس و دولت دو بال پرواز برای پیشرفت کشور هستند.

این نماینده سابق مجلس در خصوص نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات گفت: آرزوی ما این است که اصولگرایان همچون اصلاح‌طلبان به وفاق برسند. ما برخلاف آنها آرزوی مرگ برای اصولگرایان نمی‌کنیم، این در حالی است که آنها آرزو کردند که یک روز اصلاح‌طلبان بمیرند.

وی با بیان اینکه آرزی ما به وحدت رسیدن اصولگرایان است،‌ تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که برای بازی سیاسی باید رقیبی سالم، بانشاط و قوی داشته باشیم تا رقابتی سالم در عرصه انتخابات شکل بگیرد و در نهایت در جامعه نشاط برقرار شود.

خباز خطاب به اصولگرایان یادآورشد: اگر به وحدت رسیدیم دوپینگ سیاسی نکنید. این به معنای استفاده از ابزارهایی در عرصه انتخابات است که زیبنده نیست، کاری که آقایان در گذشته نیز انجام دادند. باید در عرصه رقابت دو تیم قوی وجود داشته باشد تا با بازی جوانمردانه مردم از حضور در انتخابات لذت ببرند و مشارکت داشته باشند.

وی در پیش بینی از ترکیب آینده مجلس گفت: ترکیب آینده مجلس از مجلس پنجم بهتر خواهد بود. بنده بیش از آنکه به تعداد کرسی‌های سیاسیون فکر کنم به توانمندی‌ها فکر می‌کنم؛ چرا که هر چه توانمندی بیشتر باشد حضور افراد شایسته نیز بیشتر خواهد شد که این به نفع کشورمان است. باید همه کاری کنیم که افراد لایق‌تر و موثرتر وارد کشور شوند. / ایسنا 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.