stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 13822
  • 20 آبان 1394 - 18:49
1

محکومیت میلیاردی ملوان ازسوی فیفا

باشگاه ملوان بندر انزلی که این روزها حال و روز خوبی ندارد و در بی پولی به سر می برد، با شکایت زوران زلاتکووفسکی به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، محکوم به پرداخت جریمه سنگین میلیاردی شد.

قلم | qalamna.ir :
مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود : فیفا باشگاه ملوان بندر انزلی را به پرداخت حدود ۱۰ میلیارد ریال به زلاتکووفسکی مهاجم مقدونیه ای اسبق این تیم محکوم کرده است. 
 
وی اظهار داشت: زلاتکووفسکی در سال ۹۰ – ۹۱ در باشگاه ملوان حضور داشت اما بعد از مدتی به خاطر وجود برخی مشکلات از این باشگاه جدا شد.
 
رضاییان اضافه کرد: این بازیکن در آن زمان حاضر بود، با مبلغ بسیار اندکی موضوع را خاتمه دهد اما بی اعتنایی مسئولان وقت ملوان کار را به فیفا کشاند. 
 
مدیرعامل ملوان افزود: متاسفانه پس از شکایت این بازیکن به فیفا و ارسال اخطاریه های مکرر به باشگاه، مسئولان وقت به این اخطارها توجهی نکردند تا اینکه چند روز پیش، رای کمیته حل اختلاف فیفا مبنی بر محکومیت ملوان به پرداخت حدود ۱۰ میلیارد ریال به این بازیکن به باشگاه ابلاغ شد. 
 
وی ادامه داد: فیفا به باشگاه ملوان مهلت داده است تا روز ۲۵ آبان ماه جاری این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کند، اما اگر باشگاه ملوان این مبلغ را داشت، به این حال و روز نمی افتاد.
 
مدیرعامل باشگاه ملوان خاطر نشان کرد: نامه ای را به فیفا ارسال کرده و از آنها خواسته ایم به این باشگاه فرصت دهد تا از طریق گفت وگو و مذاکره بتوانیم با بازیکنان فوق به توافق برسیم.
 
تیم ملوان بندر انزلی که با مشکلات مالی عدیده ای روبروست، در پایان هفته یازدهم لیگ برتر با کسب ۱۶ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.
هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.