stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 13818
  • 20 آبان 1394 - 18:44
1

راه اندازی بیمه ازدواج درکشور

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به ضرورت رفاه اجتماعی برای جوانان به زودی بیمه ازدواج درکشور راه اندازی می شود.

قلم | qalamna.ir :
محمدرضا رستمی درجلسه ستاد ساماندهی ازدواج استان فارس، اظهار داشت: بیمه ازدواج باعث می شود بسیاری از جوانان که به دلیل ترس از مسائل پیش روی ازدواج نمی‌کنند؛ به این امر ترغیب شوند.
 
  ایلنا، وی ادامه داد :با توافقی که با بیمه ایران انجام شده این بیمه قرار است تخفیفات ویژه ای را در اختیار جوانان قرار دهد.
 
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بیمه مهریه، جهیزیه ، تامین مسکن و اشتغال پیش بینی شده که بسته حمایتی آن تا یک ماه آینده به استان ها ابلاغ می شود که امید است درگام اول مسئولان دولتی برای تشویق سایر افراد جامعه فرزندان خود را به این طریق بیمه کنند.
 
وی سپس عنوان کرد: سالانه ۷۵۰ هزار ازدواج در سطح کشور انجام می شود که برای حفظ کیان خانواده و ارتباط موثر تر با زوجین وبزودی هفته نامه ازدواج در سطح کشور بین زوجین توزیع می شود.
 
 رستمی افزود:  ساخت محصولات چند رسانه ای در حوزه ازدواج، تولید بسته های آموزشی بیش از ازدواج و  ۵ سال اول ازدواج ، افزایش مراکز ازدواج خانواده، اجباری کردن آموزش های قبل از ازدواج از دیگر فعالیت های است که به منظور افزایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده ها در کشور انجام می شود.
 
وی سپس خواستار تشکیل هرماه ستاد ساماندهی امورجوانان دراستان  فارس شد و ابراز داشت: خروجی این جلسات باعث می شود زمینه توانمند سازی جوانان درحوزه های مختلف فراهم شود و روحیه نشاط و خودباوری دراین قشر تاثیر گذار تقویت شود.
 
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  تصریح کرد: به منظور افزایش حضور جوانان درعرصه های مختلف دولت تدبیر و امید به دنبال افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد بود که خوشبختانه در شرایط کنونی تعداد آنها به ۷۰۰ مورد درکشور رسیده است.
 
رستمی افزود: درراستای توانمند سازی سازمان های مردم نهاد به شکل مناسب از طرح ها و ایده های مطرح شده توسط این گروه های اجتماعی حمایت می شود.
 
وی در پایان از مسئولان استان فارس درخواست کرد که  امکانات سازمان ملی جوانان سابق به اداره کل ورزش و جوانان فارس بازگرداننده شود تا ساختمان سازمان ملی جوانان سابق بتواند به محلی مناسب برای فعالیت سازمان های مردم نهاد  تبدیل شود
هشتگ: ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.