stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 13816
  • 20 آبان 1394 - 18:43
2

بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس را بهتر بشناسید+تصویر

بازیکن لسترسیتی بهترین گلزن لیگ برتر انگلستان است.

قلم | qalamna.ir :
فوتبال پر از قهرمانان غیر منتظره است، فوتبالیست‌های بی نام و نشانی که روزی تبدیل به سوژه‌های رسانه‌ها می‌شوند. جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی جزو این بازیکنان است.
 
کسی نمی‌تواند مهاجم انگلیسی را مهار کند. او در دیدار برابر واتفورد دوازدهمین گلش را در هفته دوازدهم به ثمر رساند. جیمی نهمین هفته‌ی پیاپی بود که گلزنی می‌کرد. تنها فن نیستروی با ۱۰ هفته پیاپی گلزنی از او پیش است. واردی بهترین گلزن لیگ برتر در فصل ۲۰۱۶ -۲۰۱۵ است و تنها لواندوفسکی با ۱۴ گل و اوبامیانگ با ۱۳ گل بیش از او در لیگ‌های اروپایی گل به ثمر رسانده‌اند.
 
ایسنا و به نقل از آس، او مرد لحظه‌هاست و انگلیس امیدوار است مهاجم نوک و کلیدی خود را پیدا کرده باشد. روی هاجسون او را برای دیدار دوستانه جمعه این هفته برابر اسپانیا به تیم ملی دعوت کرد. از یک فوتبالیست آماتور تا رسیدن به تیم ملی تنها ۴ سال زمان برد.
 
بازیکن شفیلد در سن ۱۶ سالگی به خاطر قد کوتاهش از سوی تیم شهرش پذیرفته نشد و او تبدیل به پسربچه‌ای مشکل‌دار شد و او را از زمین بازی دور کرد. این اتفاق باعث شد تا جیمی یک سال خود را در خانه حبس کند.
 
بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس را بهتر بشناسید+تصویر
 
چند سال بعد کریو الکساندرا یکی دیگر از باشگاه‌هایی بود که از پذیرفتنش امتناع کرد. زمانی که او برای فلیث وود بازی کرد در FACup برابر بلکبرن درخشید و پس از آن نامش در میان تیم‌های مهم انگلیسی پیچید و در نهایت به لستر پیوست. یک میلیون پوند برای این انتقال هزینه شد که در تاریخ فوتبال انگلیستان بی‌نظیر بود و گران‌ترین جابه‌جایی یک بازیکن غیر حرفه‌ای محسوب شد و همین بازیکن آماتور به سرعت تبدیل به یک گلزن قهار شد.
 
او روالی عادی را در سازگاری با تیم طی کرد تا این که کلودیو رانیری هدایت لستر را بر عهده گرفت. مربی ایتالیایی از او در گوشه‌ها استفاده کرد و از او به عنوان یک نیروی تهاجمی استفاده کرد. نتیجه این تغییر چشم‌گیر بود.
 
جیمی بازیکن برتر ماه اکتبر لیگ برتر انگلیس شد و بالاتر از مسوت اوزیل، جک باتلند و کوین دی بروین قرار گرفت.
 
او در مورد بازی در رئال مادرید گفت: من از بازی در تیم لستر خوشحال و راضی هستم و امیدوارم مدت زمان زیادی در این تیم بمانم. این شروع خیلی خوبی برای من و تیمم در این فصل بود.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.