stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 137987
  • 30 خرداد 1399 - 19:50
2

مرحله آخر کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا واریز می‌شود

مرحله آخر کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا واریز می‌شود

دولت فردا شب (شنبه‌شب) مرحله پنجم بسته حمایتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا را به حساب مشمولان پرداخت می‌کند. ادامه روند پرداخت، منوط به تصمیم‌گیری در ستاد ملی مقابله با کرونا و دولت خواهد بود.

قلم | qalamna.ir :

با شیوع ویروس کرونا و ایجاد هزینه‌های سنگین و از سوی کاهش درآمد خانوار، در جریان تدوین بسته حمایتی برای اقشار آسیب‌پذیر بسته نقدی برای سه میلیون نفر در نظر گرفته شد که برای مدت چهار ماه، از اسفند مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای خانوارهای فاقد درآمد پرداخت شود.

بر این اساس آخر هر ماه این مبلغ متناسب با اعضای خانوار به حساب مشمولان واریز شد و اینک دولت قرار است شنبه (۳۱ خرداد) بسته دیگر را واریز کند که با این مرحله، پنج مرحله پرداخت شده است؛ به طوری که همراه با فروردین یک مرحله هم به عنوان کمک ماه رمضان پرداخت کرده بود.

در این حالت چهار مرحله‌ای که از ابتدا برای پرداخت پیش‌بینی شد به پایان می‌رسد و این‌که پرداخت‌ها ادامه پیدا کند یا خیر یا به چه نحوی باشد، مورد تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

نحوه پرداخت بسته کرونا به این ترتیب است که مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان متناسب با اعضای خانوار به حساب آنها واریز می‌شود که برای خانوار تک‌نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه‌نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان است.

هزینه پرداخت این بسته بر عهده دولت بوده و در هر ماه حدود ۳۳۰میلیارد تومان برآورد شده بود که در مجموع پنج مرحله به حدود ۱۶۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.