stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 137475
  • 28 خرداد 1399 - 21:26
2
آژیر خطر کرونا در فارس به صدا درآمد

آژیر خطر کرونا در فارس به صدا درآمد

آژیر خطر کرونا در فارس به صدا درآمد
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش بی سابقه آمار مبتلایان به کووید۱۹ در فارس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهرزاد لطفی در یکصد و دومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه گفت: آمار ۲۴ ساعت گذشته استان فارس، نشانگر رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی برابر کروناویروس است.
وی افزود: براساس آمار‌های ارسالی از آزمایشگاه‌های تخصصی کووید۱۹ در استان، آمار شناسایی موارد جدید بی سابقه بوده و وضعیت استان را به روز‌های نخست شیوع کروناویروس برگردانده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در برابر کروناویروس، اظهارداشت: آمار صعودی مبتلایان در فارس، نشان دهنده بی توجهی و جدی نگرفتن دستورات بهداشتی در مقابله با این بیماری است.

روند سعودی مبتلایان در فارس و امکان ایجاد محدودیت‌های جدید
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد: آمار مبتلایان در فارس در مسیر افزایشی است و این امر می‌تواند باعث اجرای دوباره محدودیت‌هایی در زمینه تعطیلی مشاغل شود.
وی از آمادگی بیمارستان‌های استان با تمام ظرفیت‌های موجود برای مقابله با بیماری کووید۱۹ خبر داد و بر انجام مراقبت‌های بهداشتی برای کارکنان مراکز درمانی در راستای حفظ سلامت آنان تاکید کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: لازم است کارکنان تمامی دستگاه ها، سازمان ها، ادارات و مراکز ارایه دهنده خدمات، برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کروناویروس و قطع زنجیره انتقال این بیماری، ضمن استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.