stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 135798
  • 25 خرداد 1399 - 14:53
3

بارسلونا بالاخره به آمار بد خود پایان داد

بارسلونا بالاخره به آمار بد خود پایان داد

بارسلونا هفت ماه بود که نتوانسته بود در بازی‌های خارج از خانه دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا در بازی‌های خارج از خانه این فصل مانند دیدارهایش در نوکمپ عمل نکرده و ضعف های خود را در زمین حریف نشان داده است. با این حال در بازگشت لالیگا توانست به یک آمار بد پایان دهد. تیم کاتالانی با نتیجه ۴ بر صفر مایورکا را شکست داد تا برای نخستین بار از دسامبر ۲۰۱۹ دروازه اش را در یک بازی خارج از خانه بسته نگه دارد. آخرین باری که این اتفاق افتاده بود به پیروزی یک بر صفر مقابل اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو برمی‌گشت.

آبی اناری ها سپس پنج بازی خارج از خانه در لالیگا انجام دادند. در آنوئتا مقابل رئال سوسیداد با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی کردند. در سال ۲۰۲۰ مقابل اسپانیول به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. سپس در مستایا با دو گل شکست خوردند. در ادامه در بنیتو ویامارین برابر رئال بتیس ۳ بر ۲ پیروز شدند. در نهایت در سانتیاگو برنابئو با دو گل مغلوب شدند.

این بازی‌های لالیگا در کنار دیگر رقابت ها قرار می گیرد. بارسا در سن سیرو ۲ بر یک اینتر را شکست داد. تیم کاتالانی در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید در عربستان ۳ بر ۲ مغلوب شد. این تیم در ایبیسا ۲ بر یک پیروز شد اما یک گل دریافت کرد. در ماه فوریه در سن مامس با یک گل شکست خورد. سپس در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی یک بر یک مساوی کرد. در مجموع ۱۰ بازی و هفت ماه نتوانست دروازه اش را خانه حریفان بسته نگه دارد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.