stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 13543
  • 19 آبان 1394 - 19:26
0

ونگر: تا زمانی که اخراج نشوم در آرسنال می‌مانم

سرمربی فرانسوی آرسنال می گوید هدفش این است که تا وقتی امکان دارد در این تیم بماند.

قلم | qalamna.ir :

1445753100880_BB151020BB566-620x400.jpg ساکرنت: آرسن ونگر امروز در کنار واردی مهاجم لسترسیتی به عنوان بهترین مربی و بازیکن ماه قبل لیگ برتر انتخاب شد.

ونگر که آخرین بار یک دهه قبل همراه آرسنال به قهرمانی در لیگ برتر رسید همیشه با حمایت سران تیمش روبرو شده است. او درباره علاقه خود به آرسنال و حضور در این تیم گفت: تا زمانی که از سمت خود اخراج نشوم در آرسنال می مانم. لندن را دوست دارم و علاقه وافری به آرسنال دارم و دوست دارم تا جایی که امکان دارد در این تیم بمانم.

او درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر گفت: متاسفانه مصدوم‌های زیادی که در این چند هفته داشتیم کمی توازن را در تیم ما از بین برده است. متاسفانه مجبور شدیم از چند بازیکن در پست های غیرتخصصی استفاده کنیم. در بهترین زمان ممکن به تعطیلات ملی رسیدیم و فکر می‌کنم با به اتمام رسیدن تعطیلات ملی بازیکنانم شرایط بهتری داشته باشند. شکست برابر بایرن مونیخ روحیه تیم را از بین برده بود و بازیکنانم هفته سختی را پشت سر گذاشتند و با سختی زیادی برابر تاتنهام به میدان رفتیم. متاسفانه دروازه ما هم ابتدا در این دیدرا باز شد ولی واکنش خوبی داشتیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. ونگر گفت: هنوز در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم و از این موضوع خوشحالیم ولی به هیچ تیمی در این مقطع از فصل جام نمی‌دهند. ۱۹ سال است در آرسنال هستم و موقعیت های سخت و دشواری را تجربه کرده‌ام. نمی‌دانم تا چه زمانی در این تیم خواهم ماند ولی تا روز آخر قرار دادم با مسئولیت بالا تعهدم را به تیم نشان خواهم داد و تلاش می‌کنم تا افتخارات زیادی را برای تیمم رقم بزنم. حتی روزی هم که بخواهم از آرسنال بروم تلاش می‌کنم جایگزینی برای آرسنال پیدا کنم که بتواند دوران حتی بهتری تا من را برای توپچی‌های لندنی رقم بزند. این خیلی مهم است که وقتی من از آرسنال می روم و شخص دیگری به این تیم می‌آید تیم خوبی داشته باشد و بتواند موفقیت های بهتری را تجربه کند.

او درباره تیم ملی فرانسه صحبت کرد و گفت: فرانسه در آرامش کار خود را جلو می‌برد. تورنمنت مهمی پیش روی فوتبال فرانسه قرار گرفته است و هواداران و مردم از این تیم قهرمانی می خواهند البته این کارآسانی نیست ولی فکر می کنم پیش بردن کار در آرامش به تیم کمک کند تا به این هدف برسد.

ونگر در ادامه گفت: شما به تعداد بازی‌هایی که آرسنال قبل از حضور من در اروپا داشته و تعداد بازی‌هایی که با من داشته است توجه کنید. اگر بازی‌های آرسنال را در مجموع در اروپا بررسی کنید تیم من در بین ۵ تیم برتر اروپا قرار می‌گیرد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.