stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 132341
  • 15 خرداد 1399 - 19:35
3
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد:

لزوم انتقال آرمان های امام (ره) به نسل چهارم و پنجم انقلاب

لزوم انتقال آرمان های امام (ره) به نسل چهارم و پنجم انقلاب
نماینده ولی فقیه در استان همدان بر لزوم انتقال آرمان های امام (ره) به نسل چهارم و پنجم انقلاب تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری- تحلیلی قلم حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد که در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: مهذب بودن و معنویت از جمله ویژگی های برجسته شخصیت امام راحل به شمار می رفت و در برهه ای که کسی جرأت حرف زدن از انقلاب نداشت در  دوران خفقان امام (ره) فریاد استکبارستیزی زده و برابر شاه و استکبار جهانی قیام کردند و با شجاعت تمام به پا خاست.

وی با بیان اینکه امروز اگر در سال ۹۸ و ۹۹ کشور ایران اسلامی پایگاه های الاسد آمریکا را در عراق بمباران می کند نشأت گرفته از شجاعت و استکبار ستیزی امام راحل است، افزود: امام خمینی (ره) شاکله عرفانی داشتند و از دولت های جهانی نمی ترسیدند و در معنویت، عرفان، اخلاق و تهذیب به کمال رسیده بودند.

امام جمعه شهر همدان در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم، تصریح کرد: انتظار است مجلس یازدهم به وظایف خود به خوبی عمل کرده و از فر صت پیش آمده مجلس برای عمل به موازین امام راحل به عنوان پشتوانه استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه از مجلس انتظار معجزه نداریم،افزود: انتظار است مجلس یازدهم نسبت به حل مشکلات مردم و جامعه حرکت جهادی، تلاش و مجاهدت داشته و در مسیر امام راحل و توجه به مردم و فرهنگ حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مجلس متولی نظارت است و از نقش موثری در تحقق شعار جهش تولید دارد، گفت: مجلس باید شعار جهش تولید را محقق کرده و چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورد ونمایندگان مجلس همواره در میان مردم باشند. 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.