stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 132340
  • 15 خرداد 1399 - 19:19
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان:

هیئت های اندیشه‌ورز جوان همدان خودجوش باشند

هیئت های اندیشه‌ورز جوان همدان خودجوش باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خطاب به دبیران هیئت‌اندیشه‌ورز جوان شهرستان‌های استان گفت: شما ضمن اینکه بازوی کمکی فرمانداران هستید، باید خودجوش بوده و در حوزه فرماندار حرکت و ایده و فکر نو داشته باشید.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، مصطفی آزادبخت در نخستین جلسه هم اندیشی دبیران هیئت‌اندیشه‌ورز جوان شهرستان‌های استان همدان در سال جاری که در محل استانداری همدان برگزار شد، اعضای هیئت اندیشه‌ورز جوان را نماینده قشری دانست که تاثیرگذارترین قشر جامعه هستند و گفت: بایستی جدی باشید تا بتوانید قشر جوان را به حرکت و خیزش وادارید.

وی با بیان این موضوع ادامه داد: در هیئت باید تشکیلاتی اقدام شود و دبیران شهرستان‌ها از استان خط بگیرید هم چنین کمیت و کیفیت فعالیت ها می بایست بررسی و تحلیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خطاب به دبیران هیئت‌اندیشه‌ورز جوان شهرستان‌های استان گفت: شما ضمن اینکه بازوی کمکی فرمانداران هستید، باید خودجوش بوده و در حوزه فرماندار حرکت و ایده و فکر نو داشته باشید.

این مقام مسئول با تاکید بر این که شهرستان‌ها نباید خارج از چارچوب حرکت کنند، تصریح کرد: باید تمامی کارها و اقدامات خود را گزارش کنند که البته برخی از شهرستان‌ها در ارسال گزارش ضعیف هستند.

آزادبخت در پایان صحبت های خود بر لزوم الگو گرفتن از گفته‌ی پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند “از جوانانی خوشم می‌آید که منش بزرگان را داشته باشند.”، تاکید کرد.

نگاه تمامی مدیران باید عوض شود و جایگاه جوانان را بیش از پیش ببینند
در ادامه این جلسه،  مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با تاکید بر این که نقش‌آفرینی جوانان در ارتباط با تصمیم‌گیری‌ها باید نمود بیشتری داشته باشد، گفت: هیئت اندیشه‌ورز جوان باید نقطه‌ امیدی برای جوانان و نقطه‌ وصلی برای مسئولین خصوصاً برای فرمانداران در شهرستان‌ها باشد. 

ابوالقاسم الماسی با تاکید بر این که نگاه تمامی مدیران باید عوض شود و جایگاه جوانان را بیش از پیش ببینند، خاطرنشان کرد: بسترسازی فرمانداران برای نقش‌آفرینی هیئت و تثبیت جایگاه جوان بسیار هائز اهمیت است بدین ترتیب، انتظار داریم که جوانان هیئت بیشتر به سوی تولید محتوا گام برداشته و فعالیت های خود را معطوف به هدف اصلی هیئت یعنی ارتقاء جایگاه جوانان در استان نمایند.

وی با اشاره به این که عمده‌ترین نقش در هیئت بر عهده دبیران است و باید با درایت و هماهنگی با اعضاء فعالیت ها را هدایت نمایند، بر لزوم ارتباط با جوانان و شناسایی جوانان نخبه و تأثیرگذار تاکید کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.