stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 132125
  • 14 خرداد 1399 - 23:19
4
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

انجام ۲۲۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی در همدان/ بهسازی راه های استان در اولویت

انجام ۲۲۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی در همدان/ بهسازی راه های استان در اولویت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای بیش از ۲۲۰ کیلومتر لکه گیری، روکش آسفالت و بهسازی محورهای مواصلاتی استان همدان از ابتدای سال جاری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری- تحلیلی قلم، مصطفی پناهنده در جلسه بررسی وضعیت راه‌های شهرستان رزن از اجرای بیش از ۲۲۰ کیلومتر لکه گیری، روکش آسفالت و بهسازی محورهای مواصلاتی استان همدان از ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار کرد: روند اجرای طرح بهسازی راه‌های استان طبق برنامه زمانبندی و با توجه به اولویت راه‌ها تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۸ اکیپ راهداری در ۱۰ شهرستان استان همدان در حال اجرای طرح بهسازی راه‌ها هستند، افزود: طرح ملی بهسازی روکش محورهای مواصلاتی همزمان با سراسر کشور در استان همدان نیز در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: اجرای خط کشی، اجرای خاکریز بازدارنده، تسطیح و رگلاژ شانه، تهیه و نصب تابلو، تعمیرات گاردریل و نیوجرسی و بقیه موارد مرتبط با ایمنی از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان رزن نیز در این جلسه گفت: نقش مجموعه پرتلاش راهداری در شرایط بحرانی قابل ستایش است و در شرایطی که افراد گرفتار حوادث، انتظار امداد و کمک دارند عوامل راهداری با استقبال از خطر به یاری هموطنان می‌شتابند.

سیدرضا سلامتی ایجاد راه‌های ایمن را از مهمترین اولویت‌های شهرستان رزن عنوان کرد و گفت: سال گذشته ۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان رزن برای اجرای روکش آسفالت، نگهداری راه‌های اصلی، روستایی و فرعی پیش بینی شده بود.

وی با تاکید بر این موضوع خاطرنشان کرد: بر اساس سند راهبردی توسعه استان بیش از ۱۶۸ درصد از میانگین روکش آسفالت در محورهای فرعی و اصلی شهرستان رزن اجرا شده است.

فرماندار شهرستان رزن بیان کرد: با توجه به بازدید میدانی از راه‌های شهرستان رزن متأسفانه تعدادی از راه‌های روستایی رزن مشکلات زیادی دارند که امیدواریم با تعامل و پیگیری‌های نماینده مجلس و نگاه ویژه مدیران استانی و شهرستانی و جذب اعتبارات بتوانیم راه‌ها را به وضع مطلوبی برسانیم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.