stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 132123
  • 14 خرداد 1399 - 23:10
5
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد:

رفع تصرف ۱۲۷ هکتار از اراضی دولتی در استان همدان

رفع تصرف ۱۲۷ هکتار از اراضی دولتی در استان همدان
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: ۱۲۷ هکتار از اراضی دولتی به ارزش تقریبی ۲۳۹ میلیارد تومان در استان همدان رفع تصرف شده است.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری- تحلیلی قلم و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ داریوش حسینی بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان همدان در سال ۹۴ با هدف صیانت از اراضی تشکیل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: این یگان ضمن برنامه ریزی هدفمند برای حفاظت از حقوق شهروندان و اراضی دولتی تاکنون نسبت به رفع تصرف حدود ۱۲۷ هکتار از اراضی دولت به ارزش تقریبی ۲۳۹ میلیارد تومان در استان همدان اقدام کرده است.

وی در رابطه با ضرورت تشکیل یگان و وظایف و مأموریت‌های آن بیان کرد: تهیه و تدوین طرح‌های موردنیاز به منظور تأمین حفاظت از اراضی، املاک، اماکن، اموال منقول و غیرمنقول سازمان، جلوگیری از هرگونه تعرض، تصرف، تخریب و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی و املاک سازمان و ساماندهی برقراری گشت‌های منظم، تجهیز شده و هدفمند در سطح اراضی و املاک سازمان از جمله مأموریت‌های مهم این یگان است.

حسینی از دیگر وظایف یگان حفاظت از اراضی ملی را برخورد قاطع و فوری با متعرضان و متصرفین اراضی دولتی با توجه به اختیارات قانونی یگان، تسریع در اجرای احکام قطعی له سازمان در خصوص اراضی و املاک سازمان با پشتیبانی قضائی و ناجا، اهتمام در امر آموزش انتظامی و قضائی نیروها به منظور ارتقای سطح بهره وری و اقدامات پیشگیرانه و برقراری نظم و امنیت در اماکن متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن عنوان کرد.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.