stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 131911
  • 14 خرداد 1399 - 9:57
2
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان:

تمامی بیماران کرونا مثبت بهبود یافته‌اند/شهرستان دهاقان فعلاً در وضعیت سفید است

تمامی بیماران کرونا مثبت بهبود یافته‌اند/شهرستان دهاقان فعلاً در وضعیت سفید است
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان گفت: ۱۳نفر طی نمونه گیری انجام گرفته در مرکز بیماری‌های حاد تنفسی به صورت سرپایی و ۱۴ نفر هم به صورت بستری ثبت شده‌اند؛ خوشبختانه شهرستان دهاقان تا کنون بیمار بستری ندارد و تمامی بیماران مثبت بهبود یافته‌اند.
قلم | qalamna.ir :

حشمت الله ثالثی ، در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان دهاقان که به ریاست معاون فرمانداری دهاقان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان دهاقان پس از شهرستان‌های خور و بیابانک و بوئین و میاندشت در رتبه سوم از لحاظ کمترین بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بین شهرستان‌های استان اصفهان قرار دارد.

وی افزود: تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دهاقان تاکنون ۲۷ نفر بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان بیان داشت: از این تعداد مبتلا ،۱۳ نفر طی نمونه گیری انجام گرفته در مرکز بیماری‌های حاد تنفسی به صورت سرپایی و ۱۴ نفر هم به صورت بستری ثبت شده‌اند؛ خوشبختانه شهرستان دهاقان تا کنون بیمار بستری ندارد و تمامی بیماران مثبت بهبود یافته‌اند.

ثالثی افزود: شهرستان دهاقان فعلاً در وضعیت سفید قرار دارد، اما به این معنا نیست که همشهریان عزیز از نکات بهداشتی فردی و عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی غافل شوند و باید تا پایان مهار کرونا از این نکات را رعایت نمایند.

وی همچنین از اهدای ۲ دستگاه اندازه گیری قند خون توسط خانواده مرحوم حسین علیان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها در اختیار مراکز بهداشتی شهرستان قرار گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.