stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 131870
  • 14 خرداد 1399 - 2:06
6

بیانیه کمیته بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت بمناسبت سالگرد ارتحال امام

بیانیه کمیته بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت بمناسبت سالگرد ارتحال امام
کمیته بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی بمناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد بیانیه‌ای را صادر کرد.
قلم | qalamna.ir :

کمیته بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی بمناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای را صادر کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بر ملت شریف ایران و تمامی رهروان ولایت تسلیت و تعزیت باد.
بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی

۱۴ خرداد ماه،سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را گرامی داشته و با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدای این مرز و بوم قدردان ایثار و رشادت های آنان بوده و تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش می‌نمائیم.

امروز بیش از پیش شاهد به ثمر نشستن آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی با عبور از مرز های جغرافیای به عمق دلهای سایر آزادی خواهان جهان هستیم.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل راه آرمان های امام (ره) در وحدت و انسجام ملی نهفته است و در این راستا با توجه به اهمیت پیروی از بیانیه گام دوم انقلاب و نقش مهم و حیاتی مجلس شورای اسلامی انتظار میرود نمایندگان ملت شریف با پیروی از آرمانهای مقدس انقلاب در راستای مجلس انقلابی و پایبندی به خون مقدس شهید سلیمانی منسجم تر از ادوار گذشته از نهایت تلاش خود در خدمت رسانی به مردم شریف استفاده کنند.»

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.