stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 131833
  • 13 خرداد 1399 - 21:50
1
تداوم روند غربالگری و شناسایی بیماران مبتلا به کووید۱۹

تداوم روند غربالگری و شناسایی بیماران مبتلا به کووید۱۹

تداوم روند غربالگری و شناسایی بیماران مبتلا به کووید۱۹
با انجام هزار و ۳۰۰ نمونه گیری از افراد مشکوک به کووید۱۹ در شهرستان آباده، فرآیند بیماریابی با حساسیت و جدیت در حال انجام است.
قلم | qalamna.ir :

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده گفت: تاکنون هزار و ۳۰۰ نمونه گیری از افراد با علایم ظاهری و مشکوک به ویروس کرونا از سوی مجموعه کارشناسان مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان آباده انجام شده است.

مهدوی؛ همچنین از یک و نیم برابر بودن میزان نمونه گیری‌های انجام شده در شهرستان نسبت به میانگین کشوری خبر داد و فرآیند بیماریابی در آباده را مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: ترسیم درخت واره تماس افراد مبتلا به کرونا از سوی کارشناسان مبارزه با بیماری‌های این مرکز برای شناسایی موارد ابتلا انجام می‌شود و افرادی که به هر نحو با فرد مبتلا در تماس بوده اند، برای انجام نمونه گیری و آزمایش به مرکز بهداشت معرفی می‌شوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان آباده همچنین از اقدام نوع دوستانه کارشناسان مبارزه به بیماری‌ها برای اجرای طرح «نمونه گیری در منزل» از افراد سالمند و معلولان تقدیر کرد

مهدوی از شهروندان خواست همچنان خطر ابتلا به بیماری کووید۱۹ را جدی بگیرند و ضمن رعایت تمام موارد بهداشتی، برای قطع زنجیره انتقال بیماری از برگزاری و رفتن به میهمانی‌ها و تجمع‌های انسانی خودداری و برای حفظ سلامت خود و خانواده، از ماسک استفاده کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.