stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 131337
  • 12 خرداد 1399 - 17:54
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کاریکاتور در همدان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی کاریکاتور در همدان تمدید شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مجازی ملی کاریکاتور با موضوع «زندگی، کرونا، امید» تا ۱۶ خردادماه تمدید شد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری- تحلیلی قلم و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: این جشنواره ملی با هدف تقویت روحیه امید و نشاط اجتماعی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: شرکت‌کنندگان از سراسر کشور می‌توانند تا ۱۶ خردادماه، حداکثر پنج اثر در قالب jpg و روزولشن ۳۰۰ در طول یا عرض ۲۰۰ پیکسل از طریق الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

احسانی با تاکید بر اینکه ارسال نام، آدرس پستی، ایمیل، تلفن، عکس و سوابق کاری الزامی است؛ افزود: جایزه نفر اول این جشنواره سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: به سه نفر نیز به عنوان صاحبان آثار قابل تقدیر، جوایز نقدی و لوح تقدیر تعلق می‌گیرد و جوایز برگزیدگان به صورت غیرحضوری و به شماره حساب اعلام شده، پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام و تکمیل فرم تقاضا به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۱ و ۳۲۶۶۰۰۷۰-۰۸۱ داخلی ۲۰۶ تماس بگیرند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.