stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 131329
  • 12 خرداد 1399 - 16:54
1

جزئیات بسته ۲۴۰۰ میلیاردی حمل‌ونقل هوایی/ ثبت نام در سامانه کارا

جزئیات بسته ۲۴۰۰ میلیاردی حمل‌ونقل هوایی/ ثبت نام در سامانه کارا

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: برای حمایت از بخش حمل و نقل هوایی و زیربخش‌های تعریف شده آن ۲۴۰۰ میلیارد تومان از سوی ستاد مقابله با کرونا تصویب شده و تخصیص یافته است و همه ایرلاین‌ها و زیربخش‌های حمل‌ونقل هوایی می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه کارا تکمیل کنند تا بانک عامل برای تسهیلات به آن‌ها معرفی شود.

قلم | qalamna.ir :

در پی شیوع ویروس کرونا بخش‌های مختلف اقتصادی کشور تقریبا تا آستانه تعطیلی کشیده شد و فعالان اقتصادی در این میان متضرر شدند. بخش‌ حمل و نقل یکی از حوزه‌هایی بود که ضرر و زیان بسیاری متحمل شد و به گفته مقصود اسعدی سامانی –دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی- حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان ضرر تنها به ایرلاین‌های داخلی در ایام شیوع ویروس کرونا وارد شد.

مرتضی دهقان  – معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری – در گفت‌وگو با درباره بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای حوزه حمل ونقل هوایی و زیر بخش های آن اظهار کرد: حدود ۲۴۰۰ میلیارد تومان از محل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حوزه حمل‌ونقل هوایی اختصاص  پیدا کرده است و همه ایرلاین‌ها و زیر بخش‌های مرتبط با حمل و نقل هوایی مانند شرکت‌های هندلینگ، تعمیر و نگهداری هواپیما بزرگ، شرکت‌های خدمات فرودگاهی، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و … می توانند به سامانه کارا مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات‌شان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات اولیه شرکت‌های حوزه حمل و نقل هوایی از آن‌ها دریافت شده و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است، افزود: اطلاعات اولیه این شرکت‌ها در سامانه کارا وارد شده و هر یک از زیر بخش‌های حوزه حمل‌ونقل هوایی سهمی از تسهیلات ۲۴۰۰ میلیارد تومانی تخصیص یافته دارند که پس از تکمیل اطلاعات و معرفی بانک عامل به آن‌ها اعطا خواهد شد. البته بسته به نیروی انسانی، میزان ضرر و زیان و عملکرد هر یک از شرکت‌ها اعداد و ارقام تخصیص یافته برای هر یک از آن‌ها قابل مشاهده است.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: فرایند دریافت تضامین برای دریافت تسهیلات کاملا مطابق با قوانین و مصوبات تسهیلات کم بهره و بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا تعریف شده و شرایط و جزئیات آن به همه ایرلاین‌ها و زیر بخش‌های مختلف صنعت حمل و نقل هوایی توسط بانک عامل اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.