stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 131268
  • 12 خرداد 1399 - 14:13
5
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

اتصال خط سوم آبرسانی شهر همدان به خط انتقال آب تالوار

اتصال خط سوم آبرسانی شهر همدان به خط انتقال آب تالوار
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: خط سوم آبرسانی شهر همدان به قطر ۹۰۰ میلیمتر با نصب یک سه راهی به خط انتقال آب تالوار به قطر ۱۶۰۰ میلیمتر متصل شد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری – تحلیلی قلم و به نقل از روابط عمومی آبفای همدان؛ سیدهادی حسینی بیدار بیان کرد:خط سوم آبرسانی شهر همدان به قطر ۹۰۰ میلیمتر با نصب یک سه راهی به خط انتقال آب تالوار به قطر ۱۶۰۰ میلیمتر متصل شد.

مدیر عامل آبفای استان همدان با بیان این موضوع ادامه داد: به دلیل حساسیت خط مذکور و به منظور پیشگیری از قطعی آب در شهر همدان متخصصین شرکت آبفا با راهکارهای ابتکاری اقدام به برش خط انتقال بدون هیچ گونه هدر رفت و قطعی آب کرده و اتصال سه راهی بر روی خط انتقال انجام شد.

حسینی بیدار خاطرنشان کرد: با نصب این سه راهی و اجرای خط انتقال به طول ۳۵۰ متر از جنس چدن داکتیل ۹۰۰ میلیمتری امکان بهره برداری از طرح آبرسانی تالوار و چاه‌های خالق وردی فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه می‌توان آب چاه‌های خالق وردی را به مخزن لونا پارک با ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه منتقل و چنانچه طرح آبرسانی تالوار تکمیل شود از خط مذکور برای آبرسانی به شهر همدان استفاده کرد.

مدیر عامل آبفای استان همدان با اشاره به افزایش بی سابقه مصرف آب به دلیل شیوه ویروس کرونا، افزود: توصیه به شهروندان این است که در کنار رعایت نکات بهداشتی مدیریت مصرف را جدی بگیرند تا تابستان امسال بدون قطعی آب سپری شود.

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.