stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 131235
  • 12 خرداد 1399 - 13:35
1
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:

ایجاد وقفه در تمرینات بی‌شک در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود

ایجاد وقفه در تمرینات بی‌شک در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت:ایجاد وقفه در تمرینات بی‌شک در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود، اما گیتی‌پسند بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این فصل از لیگ را با بهترین نتیجه و حتی قهرمانی به پایان برساند.
قلم | qalamna.ir :

حمید بیغم، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا چند ماهی است که تمرینات تیم تعطیل است و بازیکنان به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می‌دهند، در این مدت تمام بازیکنان با کادر فنی در ارتباط بودند، اما همان‌طور که می‌دانید برای بازیکنانی در سطح حرفه‌ای و در این مرحله از مسابقات، تمرینات انفرادی بدون توپ و تخصصی نمی‌تواند برای بازیکنان مفید باشد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های باشگاه، تست کرونا از اعضای تیم و کادر اجرایی گرفته شد که با منفی بودن نتایج آزمایش‌ها، منتظر صدور مجوز برای آغاز تمرینات تیمی هستیم تا بتوانیم خود را برای نخستین بازی فینال که ۳۰ خرداد در اصفهان است، آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند، تصریح کرد: در این مدت تمرینات تیم همانند گذشته به صورت انفرادی ادامه خواهد داشت تا از شرایط خوب بدنی دور نشوند که این شرایط برای هر دو تیم یکسان است و باید بتوانیم بعد از صدور مجوز، از زمان به بهترین نحو برای رسیدن به آمادگی استفاده کنیم.

بیغم خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و برای پیشگیری از آسیب‌دیدگی بازیکنان، پیشنهاد بنده، برگزاری فینال قبل از شروع فصل بعدی بود که این موضوع رد شد. ایجاد وقفه در تمرینات بی‌شک در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود، اما گیتی‌پسند بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این فصل از لیگ را با بهترین نتیجه و حتی قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در ارتباط با وضعیت بازیکنان برزیلی تیمش، گفت: “اَلکس فالکون” و “اَلکس دوسانتوس” نیز در این مدت تمرینات خود را مانند سایر بازیکنان انجام داده‌اند و بلیت آن‌ها نیز برای ۱۵ خرداد ماه گرفته شده که با صدور مجوز تمرینات گروهی و آمدن این بازیکنان، تلاش می‌کنیم تمرینات فشرده و خوبی را برگزار کنیم تا به شرایط مطلوب برای فینال مقابل مس سونگون برسیم.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.