stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 131192
  • 12 خرداد 1399 - 13:48
2
اعلام برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در فارس

اعلام برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در فارس

اعلام برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در فارس
برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فارس اعلام شد.
قلم | qalamna.ir :
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع کرونا در جامعه، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) امسال در سراسر استان با محدودیت‌هایی برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام رضایی از برگزاری ویژه برنامه‌ی تجمعی ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد وکیل شیراز خبرداد و افزود: این مراسم همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب راس ساعت ۱۱ صبح در این مسجد برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: شرکت در این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری کمیته‌های بهداشتی ستاد صورت می‌گیرد و در این رابطه برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.
حجت الاسلام رضایی گفت: پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب از طریق سیستم‌های صوتی مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی استان از دیگر برنامه‌های امسال ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فارس خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس از برنامه ریزی این ستاد برای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ای استان با هدف تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) و انتشار وصیت نامه و سخنرانی‌های معمار کبیر انقلاب خبرداد و افزود: این برنامه‌ها هم با همکاری کمیته‌ی فرهنگی و انتشارات ستاد در سراسر استان انجام خواهد شد.
هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.