stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 12836
  • 16 آبان 1394 - 13:50
1

وقتی پاپ راک می‌خواند

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، آلبومی از سخنان و دعاهایش را در تلفیقی با موسیقی راک منتشر کرده است.

قلم | qalamna.ir :
پاپ فرانسیس رهبر آرژانتینی تبار مسیحیان که نسبت به پیشینان خود راه و روش متفاوت تری را برگزیده است، در این آلبوم غیر از موسیقی راک از گروه موسیقی گریگوریان یک گروه موسیقی آلمانی نیز کمک گرفته است. 
 
این مجموعه هفتاد دقیقه ای با یک پیش درآمد دو دقیقه ای به سبک راک دهه ۱۹۷۰ آغاز می شود، سپس صدای پاپ را می شنویم که می گوید: بیدار شوید…در ادامه موسیقی پس زمینه با سازهای گیتار برقی، کیبورد و سازهای کوبه ای وی در مورد مسئولیت هایی انسان صحبت می کند. 
 
از پایگاه اطلاع رسانی صدای آلمان،در حالیکه ممکن است عده ای این موسیقی را ساخته افراد جویای نام بدانند که صدای پاپ را با موسیقی ترکیب و در فضای مجازی منتشر کرده اند، واتیکان صحت آن را تایید کرده است.
 
آلبوم یادشده که بیدار شو نام دارد؛ روز پنج شنبه در واتیکان و دیروز (جمعه) در ایتالیا منتشر و تا پایان ماه نوامبر (آبان/آذر) در سراسر جهان توزیع خواهد شد.
 
این مجموعه با ۱۱ ترانه و سخنرانی پاپ، اجرای آیین های کلیدی مسیحیت با حضور پاپ با مجموعه ای شگفت انگیز از سبک های موسیقی متنوع تلفیق شده است. 
 
پدر گوئیلیو نرونی، یک کشیش هشتاد ساله ایتالیایی که مسئولیت تولید این مجموعه را برعهده داشته، موسیقی را ابزاری بسیار قوی برای تبلیغ در مورد مسیحیت می داند و می گوید از سبک موسیقی راک استفاده شده زیرا به بهترین شکلی با روحیات و خلقیات پاپ همخوانی دارد. 
 
بیشتر ترانه ها به زبان مادری پاپ یعنی اسپانیایی خوانده شده اند، سخنرانی های وی نیز در این زبان از قوی ترین سخنرانی ها هستند؛ مانند زمانی که وی می گوید: کلیسا باید به خیابان ها برود؛ گویی واقعا نهاد کلیسا را می لرزاند.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.