stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 12805
  • 16 آبان 1394 - 10:47
1

برانکو: جهانبازی باید گوشه‌ی بنشیند و به حال خود گریه کند!

برانکو ایوانکویچ اعتقاد دارد داور بازی باید برود گوشه ای بنشیند و زار زار گریه کند!

قلم | qalamna.ir :
 ایسنا نوشت: برانکو ایوانکوویچ درباره‌ی دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن‌ها قهرمانانه جنگیدند و تا دقیقه آخر با تمام وجودشان تلاش کردند تا پرسپولیس موفق شود. آن‌ها نشان دادند که غیرت و تعصب زیادی برای تیم، باشگاه، هواداران و همین طور خانواده‌شان دارند. من به آن‌ها افتخار می کنم و از اینکه چنین شاگردانی دارم به خود می‌بالم.
 
او درباره مشکلات داوری هم گفت: نمی دانم درباره داور چه بگویم؟ او بی رحمانه قضاوت کرد. اگر جهانبازی به اشتباه خودش پی ببرد الان باید ناراحت باشد. او باید برود در یک رستوران بنشیند و به حال خود گریه کند. البته چاره‌ای هم ندارد و کاری هم از دستش برنمی‌آید. او اشتباه کرده و پرسپولیس به خاطر اشتباه او از جام حذفی حذف شده است.
 
برانکو درباره صحبت‌های علی اکبر طاهری و این اتهام که فدراسیونی‌ها به خاطر کینه ورزی با وزارت ورزش پرسپولیس را قربانی کرده  اند ،گفت: طاهری حتما مستندانی دارد که این صحبت ها را انجام داده بهتر است. معتقدم بعضی ها باید به خودشان بیایند و خیلی از مسایل را ببینند.
 
او درباره هواداران پرسپولیس هم گفت: هواداران پرسپولیس یک آرامش بزرگ برای ما محسوب می‌شوند. من از آن‌ها فوق‌العاده انرژی می‌گیرم. همان طور که بارها گفتم مهمترین رکن باشگاه هواداران هستند. هودارانی که با شور و اشتیاق‌شان به ما و بازیکنان دلگرمی می‌دهند. از آن‌ها تشکر می‌کنم که ما و باشگاه را در شرایط سخت تنها نمی‌گذارند و همیشه کنارمان هستند. متاسفم که در دیدار مقابل ذوب آهن نتوانستیم به پیروزی برسیم تا آن‌ها خوشحال شوند اما همه دیدند که ما استحقاق کسب پیروزی را داشتیم اما این اتفاق رخ نداد.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برای کسب محبوبیت به ایران نیامده است، گفت:‌ من به ایران آمده‌ام تا با کادرفنی خودم تلاش کنیم کار کنیم و آنچه در توان داریم بگذاریم تا پرسپولیس این تیم میلیون‌ها هوادار موفق شود. خوشحالم که ۵ بازیکن الان در تیم ملی داریم و این ثمره زحمات ماست.
 
او در پایان خاطرنشان کرد: به خاطر بازیکنان و هواداران تیم غمگینم. بازیکنان من همیشه با انگیزه در تمرینات شرکت می‌کنند اما این تلاش‌هایشان نتیجه نمی‌دهد. درست نیست یک نفر با سرنوشت این بازیکنان بازی کند. بازیکنان من مستحق کسب بهترین‌ها هستند اما به خاطر یک سری اتفاقات به آنچه که لیاقتش را دارند 
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.