stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 12745
  • 15 آبان 1394 - 18:57
2

رئیس‌جمهور ونزوئلا: وعده‌‌ام عمل نشد، سیبیلم را می‌تراشم

‘نیکلاس مادورو’ رئیس جمهوری ونزوئلا وعده داد که اگر دولتش نتواند تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی یک میلیون مسکن بسازد، سبیلش را می تراشد.

قلم | qalamna.ir :
خبرگزاری فرانسه از کاراکاس به نقل از مادورو نوشت: ‘اگر تا ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) یک میلیون خانه را تحویل نداده باشم، برای تنبیه خود و دیگر اینکه همگان از شکستم خبردار شوند سبیلم را می‌تراشم.’ رئیس‌جمهور ونزوئلا: وعده‌‌ام عمل نشد، سیبیلم را می‌تراشم
 
آفتاب به نقل از اشاره مادورو به طرح بلندپروازانه ساخت مسکن است که هوگو چاوز رئیس جمهوری فقید ونزوئلا در سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰) آغاز کرد تا خانواده های آسیب دیده از سیل ویرانگر سال ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) اسکان یابند.
 
چاوز که در سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) درگذشت، قول داد تا سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) سه میلیون خانه بسازد. دولت مادورو می گوید که تاکنون ۸۰۰ هزار خانه را تحویل داده است. 
 
نفت، مهمترین منبع درآمد ونزوئلا است و این کشور بزرگترین ذخائر اثبات شده نفت در دنیا را دارد. با این حال با تورم فزاینده و کمبود شدید کالاهای اساسی مانند دستمال کاغذی، اقتصاد آن در وضعیت نابسامانی قرار دارد. یک ماه تا انتخابات مجلس ونزوئلا باقی مانده است و مادورو می گوید که کاهش قیمت نفت تاثیری در کمک های اجتماعی دولت نخواهد داشت.
 
بنا به این گزارش ؛ ‘نظرسنجی ها نشان می دهند که مخالفین در انتخابات ۶ دسامبر (۱۳ آذر) که برای تصاحب ۱۶۷ کرسی مجلس ونزوئلا برگزار می شود، از دولت پیش خواهند افتاد.’
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.