stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 12693
  • 15 آبان 1394 - 13:23
0

دو بازیکنی که از دسیسه گوامی – آمریکایی رها شدند

تیم ملی ایران برای سفر به گوام با مشکلات متعددی مواجه است. او تازه این شانس را دارد که دو ستاره اصلی تیمش پاسپورت های هلندی و آلمانی دارند و دسیسه گوامی – آمریکایی گریبانگیرشان نمی شود.

قلم | qalamna.ir :

تیم ملی ایران در بازی ششم مقدماتی جام ملت های آسیا و جام جهانی ۲۰۱۸ باید به مصاف تیم ملی گوام برود. تیم ایران برای صفر به گوام با مشکلات متعددی مواجه است. کشور گوام مستعمره آمریکا و جزو خاک این کشور محسوب می شود و شاگردان کارلوس کروش هنوز نتوانستند ویزای سفر به گوام را دریافت کنند و احتمالا بعضی از لژیونر ها برای سفر مشکل خواهند داشت. از دیگر مشکلات تیم ملی، سفر طاقت فرسا و خسته کننده به گوام است. قرار بود شرکت هواپیمایی آسمان با پروازی چارتر بازیکنان و کادرفنی را به گوام ببرد اما دولت آمریکا اجازه نشستن هواپیمای ایرانی را در گوام صادر نکرد تا بازیکنان تیم ملی با پروازی معمولی و اکونومی به گوام سفر کنند. بازیکنان تیم ملی برای سفر به گوام باید ۳۰ ساعت در پرواز باشند و این خستگی باعث تضعیف آنها خواهد شد.
تیم ملی ایران در ۲۱ آبان در تهران میزبان ترکمنستان است و بلافاصله باید به گوام سفر کند تا در ۲۶ آبان مقابل این تیم قرار بگیرد. یکی از نکاتی که بر مشکلات سفر به گوام می افزاید برگزاری بازی روی چمن مصنوعی است. با توجه به برگزاری نزدیک بازی ایران با ترکمنستان و گوام، تیم ملی ایران تنها یک روز می تواند در گوام و روی چمن مصنوعی تمرین کند. علاوه بر این تغییر ساعت و شرایط آب و هوایی این مشکلات را بیشتر می کند و باید دید کادر فنی تیم ملی چه تدبیری برای مقابله با این مشکلات دیده اند؟

گوامی ها که در بازی رفت ادعا داشتند برای رسیدن به ایران حسابی اذیت شده اند ، تلاش زیادی کردند تا با پیچاندن کار تیم ملی ایران ، بتوانند چند بازیکن ما را از بازی در این بازی محروم کنند. ستاره هایلژیونر تیم ملی بزرگترین هدف انها بودند. حالا دیگر کادرفنی تقریبا از سردار آزمون و سعید عزت اللهی حتی مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد برای آن بازی قطع امید کردند و حتی این خطر وجود داشت که مانع از حضور رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه در این بازی شوند. اگرچه این بار ، این دو بازیکن می توانند در صورت  کارشکنی گوامی ، آمریکایی ها با استفاده از پاسپورت های آلمانی و هلندی شان ویزای ورود به این کشور را بگیرند و تیم ملی کشورمان را همراهی کنند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.