stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 12691
  • 15 آبان 1394 - 13:22
2

معمای قرارداد ۲ میلیاردی حسین فرکی و سپاهان

حسین فرکی می گوید تفاهم نامه قرارداد آپشنال او و سپاهان را یکی از مسئولان تیم به محرم نویدکیا داده و کاپیتان سپاهانی ها هم آن را به هواداران رسانده است.

قلم | qalamna.ir :

حسین فرکی سرانجام از این گفت که رقم قراردادش تا ۲ میلیارد تومان می رسیده اما رقم کل دریافتی اش خیلی هم بالا نبوده. او دقیقا همان حرفی را زد که اصغر باقریان درباره توافق می گوید. سپاهان ساختار پیچیده ای دارد. گروهی از مدیران استانی مثل تابش ، خوروش و کفعمی در چارت باشگاه ، در کنار مدیر خوزستانی تیم یعنی باقریان حضور دارند. البته قرارداد این فصل سپاهان را خلیلیان اصفهانی با او بسته بود اما از همان شروع فصل با فرکی سر ناسازگاری وجود داشت. درست از همان زمانی که محرم نویدکیا به دلیل برآورده نشدن تعدادی از خواسته هایش شاکی بود و به تمرینات تیم نرفت. او بهانه اش شامل یکسری خواسته از باشگاه بود که خلیلیان هم توان انجامش را نداشت . در این شرایط وقتی قرارداد با فرکی را فهمید و آن را با گرفته خودش مقایسه کرد ، خیلی بیشتر دلخور شد. آنچه فرکی درباره آپشن های قرارداد می گوید ، رقمی حدود ۲ میلیارد گفته است ، در بین هواداران این تیم ، ۲٫۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است .
اصغر باقریان در این باره به خبرآنلاین می گوید:«راستش الان که او جدا شده ، یک سوم رقمی را که می گویید را هم نگرفته است اما ما یک قرارداد آپشنال به فرکی پیشنهاد دادیم. آپشن های بسیار سختی هم داشت. مثلا ۵۰۰ میلیون تومان از پولی که به او می دادیم ، در صورت قهرمانی در آسیا بود. یا مثلا قهرمانی لیگ ، پاداش صعود و این چیزها. خود قرارداد خیلی رقم بالایی نداشت.»
این حرفی است که فرکی هم تائیدش کرده اما چطور برای قرارداد امسال او رقم ۵۰۰ میلیونی قهرمانی در آسیا گذاشته اند که اصلا در این فصل سپاهان در صورت بردن همه بازی های آسیایی اش نمی تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و نیمی از بازی های لیگ قهرمانان به فصل دیگری می افتد؟ باقریان درباره این پرسش ، پاسخی می دهد که خیلی مفهوم نیست:« نه یعنی ما بخش بندی اش کرده ایم دیگر. هر مرحله ای که بالا برود ، یک رقمی دارد!» این یعنی اصفهانی ها بخشی از پولی که به فرکی وعده داده اند ، احتمالا بیرون از مدت قرارداد یکساله اش است.
این تنها یکی از ابهام هاست. اگرچه فرکی قید قراردادی که برای دو سال قهرمانی متوالی ، جهشی بزرگ داشته و رقمش در مقایسه با مربیان بی عنوانی که فقط اسامی بزرگ دارند و بالای ۲ میلیارد تومان هم می گیرند ، زده اما آنچه محرم در اختیار دارد ، اگر منتشر شود ، این معمای پیچیده را حل می کند. / خبرآنلاین

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.