stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 12547
  • 15 آبان 1394 - 0:04
0

خیز فرهاد مجیدی برای اسطوره شدن در استقلال

کاپیتان سابق استقلال تهران از قدیمی های این تیم می‌گوید. او که کمتر حرف می زند ، در تقویم می گردد و در روزهای استراحت ، یکباره علاقه اش به استقلال را به رخ می کشد.

قلم | qalamna.ir :
فرهاد مجیدی جدیدترین پست اینستاگرامش درباره استقلال است. او سری به ویکی پدیا زده و درباره بنیانگذار باشگاه دوچرخه سواران نوشته است. درباره مرحوم علی دانایی فرد ، یکی از اولین هایی که فوتبال را به ایران آوردند . فوتبال حرفه ای را. یکی از بنیانگذاران استقلال در سال ۱۳۲۴ . پدر ایرج دانایی فرد ، مهاجم بزرگی که گل ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ را به اسکاتلند زده است. یکی از بزرگان تاریخ استقلال . 
 
فرهاد مجیدی در روزهای استراحت در دبی و اسپانیا که بدون رفتن به کلاس های پیشرفته مربیگری همچنان سپری می شود و روزهایی که با خوشی در کنار تیام و امیرش سپری می شوند، سعی می کند تا رابطه صمیمی اش را با استقلالی ها حفظ کند. او که خیلی اهل حرف زدن نیست و خیلی هم خوب مصاحبه نمی کند ، ترجیحش به جای بودن در رسانه ها ، استفاده از همین پست های کوتاه است تا چهره ای متفاوت از خود در میان استقلالی ها بسازد. او که حالا در فضای مجازی و البته در نظرسنجی هایی مثل ۹۰ ، محبوب ترین ستاره استقلال است ، در روزهایی که نه فوتبال بازی می کند و نه تلاشی دارد برای تبدیل شدن به یک مربی در قواره مربیگری استقلال ، همچنان نامش را در صدر اسامی محبوب های استقلال نگه می دارد و می رود به یک چهره اسطوره ای در تاریخ این تیم تبدیل شود. یکی مثل دیوید بکام برای منچستر و چه جالب که او هم لقب فرهاد دیوید بکام را از هواداران استقلال گرفته است.
 
خبرآنلاین؛ مجیدی در آخرین پست خود نوشته است: «مرحوم علی دانایی فرد از بنیان‌گذاران تیم فوتبال باشگاه استقلال و از یاران اولیه این تیم در سال ۱۳۲۴ بود. او نخستین مربی استقلال بوده و بیش از دو دهه مربی‌گری آبی‌پوشان تهران را بر عهده داشت و طولانی‌ترین دوران مربی‌گری در تاریخ باشگاه محبوب مان از آن اوست. از او به عنوان پدر فوتبال باشگاه استقلال یاد می‌شود و خیلی ها به دلیل افتخارات و دوران طولانی مربیگری در تیم محبوب مان به او لقب فرگوسن استقلال را داده اند . چهارده آبان ، سالروز درگذشت ایشان است . خواستم به عنوان عضو کوچک خانواده استقلال یاد این بزرگمرد را گرامی داریم . روحش شاد.»
 
خیز فرهاد مجیدی برای اسطوره شدن در استقلال

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.