stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 12506
  • 14 آبان 1394 - 18:45
2

پس از مرگ مغزی/تمام اعضای بازیکن فقید جوانان نفت تهران اهدا شد

تمام اعضای بازیکن فقید تیم جوانان نفت تهران اهدا شد.

قلم | qalamna.ir :
سید علی حسینی، بازیکن پیشین تیم فوتبال جوانان نفت تهران، پس از شرکت در مراسم شام غریبان در حادثه رانندگی دچار مغزی شد و به کما رفت تا اینکه روز گذشته خانواده وی تمامی اعضای این بازیکن فقید را به نیازمندان آن اهدا کردند.
 
غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل ورزش ورزش نفت در این رابطه گفت: سید علی حسینی، پس از قبولی در دانشگاه در رشته مهندسی کامپیوتر، به دلیل مشکلات خانوادگی دیگر نتوانست در تیم جوانان نفت تهران بماند و از این تیم جدا شد. متاسفانه وی که ساکن روستای قیدو از توابع شهرستان خمین است، پس از مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدن و مراسم شام غریبان، در راه بازگشت به روستای خود تصادف کرد و به کما رفت که وی را به بیمارستان ولیعصر استان مرکزی انتقال دادند که متاسفانه تلاش کادرپزشکی نتیجه‌ای نداشت تا اینکه مرگ مغزی وی را اعلام کردند. متعاقب این خبر خانواده این بازیکن فقید روزگذشته در بیمارستان امام خمینی تهران تمامی اعضای تنها پسر خود را که به تازگی دانشجو شده بود اهدا کردند.
 
باشگاه نفت تهران، باشگاه نفت تهران ضمن ابراز همدردی و تسلیت با خانواده آن زنده یاد، از خداوند منان طلب مغفرت و آمرزش را برای بازیکن فقید جوانان نفت دارد. باشگاه نفت تهران همچنین از هیچگونه اقدامی برای تسلی بیشتر خانواده مرحوم سید علی حسینی دریغ نخواهد کرد.

 

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.