stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 12504
  • 14 آبان 1394 - 18:44
2

اعتراف بنزما به دست‌داشتن در پرونده اخاذی/ ۵ سال زندان در انتظار مهاجم رئال مادرید

کریم بنزما که شب گذشته در زندان به سر برد اعتراف کرد از والبوئنا هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه اخاذی کرده است.

قلم | qalamna.ir :
کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید که چند سال پیش به همراه فرانک ریبری به دلیل آزار رساندن به یک دختر نوجوان تحت بازجویی قرار گرفته و از آن پرونده تبرئه شده بود دو روز قبل به دلیل دست داشتن در یک پرونده غیراخلاقی دیگر دستگیر شد و شب گذشته (چهارشنبه) را در زندان سپری کرد.
 
کریم بنزما متهم است که در پرونده اخاذی عکس‌ها و فیلم‌های غیر اخلاقی از متئو والبوئنا هافبک تیم ملی فرانسه دست داشته است. نام او جبرئیل سیسه و سه نفر دیگر در این پرونده قرار گرفته است.
 
ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، بنزما امروز پس از پشت سر گذاشتن یک روز در زندان اعتراف کرد از والبوئنا با داشتن عکس و فیلم‌های غیراخلاقی اخاذی کرده است. اعترافی که می‌تواند محرومیت او را کاهش دهد و به نظر می‌رسد او با ۵ سال زندان یا حبس روبه‌رو شود. در واقع حکم اولیه برای بنزما ۷ سال زندان و پرداخت ۱۰۰ هزار یورو بود که با این اعتراف احتمالا میزان حضور او در زندان تا دو سال کاهش خواهد یافت.
 
در صورتی که این اتفاق توسط دادگاه تایید شود، باید منتظر یکی از اتفاقات عجیب و تاسف‌بار در فوتبال باشیم که یک بازیکن بااستعداد به این شکل استعداد خود را نابود می‌کند. این در حالی است که فرانسه باید چندی دیگر در جام ملت‌ها قرار بگیرد و قطعا حضور نداشتن او برای خروس‌ها و همچنین رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند گران تمام شود.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.