stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 12486
  • 14 آبان 1394 - 12:47
1

کفاشیان: کجای اساسنامه نوشته بازنشسته‌ها نمی‌توانند کاندیدا شوند؟

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال روز ۱۶ اسفندماه امسال برگزار می شود و پس از آن مشخص می شود چه کسی بر مسند ریاست این فدراسیون می نشیند.

قلم | qalamna.ir :
از همین حالا گمانه زنی ها درباره انتخابات آتی زیاد است. اینکه اسدی دبیر کل فعلی می خواهد کاندیدا شود. اینکه کفاشیان اسبش را برای دوره سوم زین کرده و اگر خودش نیاید، اسلامیان کاندیدا می شود.
 
 با حضور یکی مثل کفاشیان که در مجمع فدراسیون فوتبال قدرت بسیاری دارد، خیلی از اهالی فوتبال پا به عرصه انتخابات نمی گذارند اما اسدی می خواهد وارد این بازی شود.
 
خبرآنلاین؛ از حالا شایعاتی درباره حضور کفاشیان در انتخابات مطرح است، اینکه او به دلیل بازنشسته بود حق حضور در انتخابات را ندارد. کفاشیان وقتی با این سوال روبرو می شود، می گوید: «کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند در دبیرخانه ثبت نام می کنند و فدراسیون درباره تائید صلاحیت شان تصمیم می گیرد. کجای اساسنامه فدراسیون آمده که بازنشسته ها نمی توانند در انتخابات شرکت کنند؟ ما طبق اساسنامه مان عمل می کنیم. تنها یک مورد وجود دارد و آن این است که کاندیدا نباید بالای ۶۵ سال باشد. بنده هم که سنم کمتر است.» 
 
البته این روزها هرکس از رئیس می پرسد آیا در انتخابات شرکت می کند، پاسخی نمی دهد. او می گوید معلوم نیست اما یحتمل کفاشیان در انتخابات کاندیدا خواهد شد که در این صورت شانس بسیار بالایی برای ریاست دوباره فدراسیون فوتبال دارد.
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.