stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 12482
  • 14 آبان 1394 - 12:45
2

نیمار: دلتنگ مسی شده‌ایم

ستاره برزیلی بارسلونا تاکید کرد که در بهترین دوران خود به سر می برد. او با این حال اعتراف کرد که دلتنگ حضور مسی در ترکیب تیمش شده چرا که این ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن جهان است.

قلم | qalamna.ir :
بارسلونا در غیاب لیونل مسی هم روزهای خوبی را پشت سر می گذارد چرا که در خط حمله این تیم دو ستاره بزرگ به نام های نیمار و سوآرس بازی می کنند.
 
آبی-اناریها در دیدار برابر باته بوریسوف در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند با نتیجه سه بر صفر بازی را به سود خود به پایان برسانند. نیمار دو بار و سوآرس یک بار برای تیم انریکه گلزنی کردند تا آنها سه امتیاز را به دست آورند و به دور بعد راه یابند.
 
ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، نیمار ستاره برزیلی بارسلونا بعد از بازی گفت که او و هم تیمی هایش دلتنگ مسی شده اند:” طبیعی است که دلتنگ مسی باشیم. او بهترین بازیکن جهان است. با این حال باید بگویم که من هم آماده هستم و بهترین روزهای خود را پشت سر می گذارم. امیدوارم که به درخشش خود ادامه دهم.”
 
او ادامه داد: بسیار خشحالم که در این دیدار هم موفق شدیم سه امتیاز را به دست آوریم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. پیروز شدن با سه گل در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه بسیار خوبی است و به بازیکنان تبریک می گویم.
 
بارسلونا با پیروزی در این دیدار ۱۰ امتیازی شد و صعودش را به دور بعد جشن گرفت.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.