stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 12440
  • 14 آبان 1394 - 12:05
3

ارزان‌ترین آپارتمان‌های تهران کجاست؟+جدول

مطابق با گزارش بانک مرکزی در خصوص تحولات بازار مسکن شهر تهران در مهرماه سال ۹۴، از میان مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، کمترین قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده در پایتخت، معادل ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان و مربوط به منطقه ۱۸ بوده است.

قلم | qalamna.ir :
دنیای اقتصاد نوشت:این در حالی است که متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی معامله شده در تهران مطابق با همین گزارش ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان گزارش شده است. 
 
منطقه ۱۸ از خیابان ها و محلات تولید دارو، شرکت ولیعصر، یافت آباد و فردوس تشکیل شده است. این منطقه از شمال به منطقه ۹ و از غرب به منطقه ۱۷ و ۱۹ محدود می‌شود. 
 
هسته اولیه منطقه ۱۸ یافت‌آباد بوده که با افزایش مهاجرت گسترش یافته است. بخش عمده‌ای از خانه‌های ساخته شده در این منطقه در محدوده بافت فرسوده واقع شده است. 
 
مطابق با اطلاعات سامانه املاک بازار ایران، بیشتر مساحت‌های خانه‌های فروش رفته در این منطقه کمتر از ۶۰ مترمربع است؛ اما خانه‌های نوساز فروش رفته در این منطقه دارای مساحت‌های بیش از ۷۰ متر است که نشان‌دهنده رشد تجمیع خانه‌های قدیمی است. به عنوان مثال آپارتمانی نوساز در محله خلیج‌فارس جنوبی با متراژ۱۲۱ مترمربع هفته گذشته متری ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان به فروش رفته است.

 

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.