stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 12399
  • 14 آبان 1394 - 11:27
0

بازیکنی که به خاطرش سر و دست می شکستند، در آستانه ترک ایران

بازیکنی که به خاطرش سر و دست می شکستند، در آستانه ترک ایران

فریدون زندی یکشنبه ایران را ترک می کند. این روزها او مشغول جمع کردن اسباب و اثاثیه است.

قلم | qalamna.ir :

زندی یکشنبه ایران را ترک می کند و برای زندگی به آلمان می رود. او آمده بود تا در ایران بماند اما وقتی دید کسی باور نمی کند هنوز می تواند فوتبال بازی کند، تصمیم به ترک کشور گرفت.

زندی دو فصل قبل در قطر مصدوم شد و استخوان نازک نی پایش شکست. ویدئوی این مصدومیت هنوز در اینترنت هست و خیلی ها طاقت دیدن این صحنه را ندارند. فریدون بعد از چنین مصدومیت سنگینی مجبور شد دو بار پای خود را جراحی کند. او از اولین روزی که روی تخت بیمارستان بود، مدام می گفت: «برمی گردم وبازی می کنم.»
زندی اتفاقا پس از سپری کردن دوران مصدومیتش، تلاش زیادی کرد. هر روز به صورت انفرادی تمرین می کرد و حتی مدتی با الاهلی قطر و استقلال تهران تمرین کرد. فریدون امسال آماده شد تا در لیگ برتر بازی کند. یکی دو بار هم تا پای عقد قرارداد رفت اما در نهایت بدون تیم ماند. این مسئله ناراحتی او را در پی داشت، اینکه چرا باور نمی کنند برگشته و می تواند بازی کند. او مدتی با چند بازیکن تیم ملی تمرین می کرد و اتفاقا آنها می گفتند خیلی آماده است.
زندی که روزی در ایران همه برایش سر و دست می شکستند، بی مشتری ماند تا حالا برای ادامه زندگی راهی آلمان شود. او در این باره به خبرآنلاین می گوید: «دارم وسایلم را برای رفتن جمع می کنم. یکشنبه هفته آینده ایران را ترک می کنم و به آلمان می روم تا کلاس های مربیگری ام را شروع کنم.»
این به نوعی خداحافظی تلخ او از فوتبال ایران بود. فریدون که تجربه بازی در تیم ملی را دارد، اتوماتیک وار مدرک c را می گیرد و باید برای مدرک b ثبت نام کند. پس از آن هم او برای گرفتن مدرک a اقدام می کند. فریدون در این باره می گوید: «بعد از گرفتن مدرک b باید یک فصل در آلمان کار کنم و سپس در کلاس های a شرکت کنم. پس از آن هم دوباره باید یک سال در باشگاهی کار کنم و بتوانم برای کلاس های حرفه ای که وحید هاشمیان مدرکش را گرفت، ثبت نام کنم.» / 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.