stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 12114
  • 12 آبان 1394 - 13:49
4

۶۰ سال زندان و ۳۴۶ ضربه شلاق برای متجاوزان به دختر جوان

از راننده خواستم توقف کند تا پیاده شوم اما سرنشین خودرو به‌طرفم حمله‌ور شد و شروع به کتک زدنم کرد. بر‌اثر شدت ضربات بیهوش‌ شدم وقتی به هوش آمدم، خودم را در بیابان‌های حاشیه شهر دیدم.

قلم | qalamna.ir :

دو پسر که پس از ربودن دختر افغان، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به ۶۰ سال حبس و تحمل ۳۴۶ ضربه شلاق محکوم شدند.
 
جام جم آنلاین، دو پسر که پس از ربودن دختر افغان، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به ۶۰ سال حبس و تحمل ۳۴۶ ضربه شلاق محکوم شدند.
 
در آخرین روزهای سال گذشته دختر ۱۸ ساله‌ای با وحشت خود را به ماموران پلیس آگاهی شهرری رساند و راز این جنایت سیاه را فاش کرد.
 
او به ماموران گفت: اهل افغانستان هستم و همراه مادرم در شهرری زندگی می‌کنیم. امروز بعد از تمام شدن کار، راهی خانه‌مان شدم. یک خودروی پراید با دو سرنشین مقابلم توقف کرد. چون رفتار آنها عادی بود، مشکوک نشدم و سوار شدم. پس از طی مسافتی متوجه شدم راننده تغییر مسیر داد. به راننده اعتراض کردم که او مدعی شد مسیر اصلی مسدود شده و باید از راه فرعی برود.
 
وی ادامه داد: از راننده خواستم توقف کند تا پیاده شوم اما سرنشین خودرو به‌طرفم حمله‌ور شد و شروع به کتک زدنم کرد. بر‌اثر شدت ضربات بیهوش‌ شدم وقتی به هوش آمدم، خودم را در بیابان‌های حاشیه شهر دیدم. دو پسر جوان با تهدید و زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پول و کارت عابربانکم را سرقت کردند.
 
آنها با گرفتن رمز عابربانک به طرف شهر آمده و ۲۰۰ هزار تومان از حسابم برداشت کردند. دو پسر شیطان‌صفت، قصد قتل مرا داشتند به همین دلیل مرا به داخل کانال آبی پرت کرده و گریختند. به‌سختی توانستم خود را از کانال بیرون بکشم و با کمک راننده یک خودروی عبوری به سمت خانه بازگشتم. وقتی وضعیت جسمی و روحی‌ام خوب شد، تصمیم گرفتم شکایتی را مطرح کنم.
 
دختر جوان که توانسته بود چند شماره از پلاک خودروی متهمان را یادداشت کند، سرنخ دستگیری دو پسر جوان را به پلیس داد. ماموران با بررسی شماره پلاک و مشخصات خودرو، مالک آن را شناسایی و دستگیر کردند.
 
متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما پس از روبه‌رو شدن با شاکی به جرم خود با همدستی دوستش اعتراف کرد. در ادامه دومین متهم پرونده نیز دستگیر و پرونده آنها برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
 
در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد، دختر افغان به تشریح روز حادثه پرداخت. در ادامه دو متهم آزار و اذیت شاکی را رد کردند.
 
پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و هر کدام از متهمان را به اتهام آدم‌ربایی، تهدید و سرقت مقرون به آزار به ۳۰ سال زندان و تحمل ۱۷۳ ضربه شلاق محکوم کردند.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.