stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 12087
  • 12 آبان 1394 - 12:43
1

اشتباه مصدق تکیه، اعتماد و امید به آمریکا بود

اشتباه مصدق تکیه، اعتماد و امید به آمریکا بود

هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

قلم | qalamna.ir :

 حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار با دانشجویان و دانش‌آموزان تاکید کردند: مبارزه با استکبار یک حرکت معقول، منطقی، خردمندانه، دارای پشتوانه‌ی علمی و متکی به تجربه‌ی ملت ایران است، اشتباه مصدق پس از ملی‌شدن صنعت نفت، تکیه و اعتماد و امید به آمریکا بود، آمریکایی‌ها از این خوش‌بینی و ساده‌اندیشی استفاده کردند و کودتا را به راه انداختند.

رهبرمعظم انقلاب همچنین تصریح کردند: یکی از کارهای آمریکایی‌ها در این سالهای آخر این است که کسانی را وادار کنند به بزک کردن چهره آمریکا، اینکه وانمود کنند که آمریکایی ها اگر هم دیروز دشمنی داشتند امروز دیگر دشمنی نمی‌کنند، هدف این است که چهره دشمن برای ملت ایران پنهان بماند، تا بتوانند خنجر را فرو کنند ، یک عده ای مغرضانه و عده ای از روی ساده لوحی این کار را می کنند.

ایشان همچنین یادآورشدند:جوانهای عزیز! اسناد درس آموز لانه جاسوسی را بگیرید و بخوانید،دانشجویانی که آنجا را گرفتند و فهمیدند که لانه جاسوسی است با زحمت زیاد آن را استحصال کردند،اینها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در هنگام اوج نهضت و پیروزی انقلاب دائم درحال توطئه علیه جمهوری اسلامی بوده اند؛ آمریکا این است.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.