stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 11953
  • 11 آبان 1394 - 22:37
5

معصومه ابتکار: عده‌ای از قضیه تسخیر لانه جاسوسی برای خودشان دکان باز کردند

معصومه ابتکار عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی قم سخنرانی کرد.

قلم | qalamna.ir :
وی با اشاره به اینکه دولت به حمایت از فضای آزاد در محیط‌های دانشگاهی اهتمام دارد بیان کرد: دولت می‌خواهد که جریان‌های دانشجویی در چارچوب قانون به فعالیت بپردازند و در محیط‌های دانشگاهی شاهد نشاط سیاسی باشیم. 
 
وی با اشاره به اینکه جنبش‌های دانشجویی باید برای فعالیت نسبت به کسب آگاهی‌های لازم در خصوص موضوعات مختلف کشور به ویژه در بخش تاریخ معاصر اهتمام داشته باشند گفت: دولت به دنبال ایجاد فضای سیاسی برای فعالیت گروه‌های مختلف است و در دولت کنونی فضای سیاسی کشور بسیار تغییر کرده است. 
 
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت نمی‌تواند در امور قوای دیگر مداخله کند بیان کرد: البته رئیس جمهور همه تلاش خود را برای اصلاح بیش از پیش فضای سیاسی و مشکلات به کار می‌گیرد و ما نیز نسبت به حل مشکلات امیدوار هستیم. 
 
وی در ادامه با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در شرایط خاص آن دوران کشور بیان کرد: مهم‌ترین هدف دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی جلوگیری از تکرار کودتای ۲۸ مرداد بود و این سخن می‌تواند دلیلی قانع کننده برای نسل کنونی باشد. 
 
ابتکار با اشاره به اینکه برخی‌ها از حرکت‌های صورت گرفته برای خود دکان باز کردند گفت: این قبیل اقدامات موجب شد که روح استکبارستیزی از واقعه تسخیر لانه جاسوسی گرفته شود.
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.