stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 11812
  • 11 آبان 1394 - 12:32
3

حرکت غیراخلاقی والیبالیست ایرانی در برزیل و اخراج از باشگاه‌های جهان

سایت World volley مدعی شد والیبالیست تیم پیکان به دلیل رفتار غیراخلاقی از جام باشگاه‌های جهان اخراج شده است.

قلم | qalamna.ir :

این سایت به نقل از منابع نزدیک به کمیته‌ برگزاری مسابقات نوشته است که این بازیکن به یکی از خدمتکاران هتل مرکوری در شهر بلوهوریزنته برزیل آزار غیراخلاقی رسانده است و دوربین واقع در آسانسور این صحنه را ضبط کرده است که به دنبال آن این بازیکن از مسابقات باشگاه‌های جهان اخراج شده و از بازی با تیم UPCN نتوانست دیگر تیمش را همراهی کند.

این اتفاق در برخی رسانه‌های خارجی بازتاب داشته و سایت پل ست اسپورت نیز به آن اشاره کرده است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. محمود شیعی، مدیر عامل باشگاه پیکان که در محل برگزاری مسابقات حاضر بود می گوید:« متاسفانه موضوع بازیکن پیکان به گونه ای در سایت های منتشر شده که صحت ندارد. این بازیکن برای دیدار با دکتر تیم تصمیم به استفاده از آسانسوری داشته که ویژه کارمندان هتل بوده است. پرسنل هتل مانع استفاده این بازیکن از این آسانسور می شوند. متاسفانه بازیکن پیکان درگیری مختصری با خدمه هتل پیدا می کند و در این درگیری یک خانم گارسون و چرخ دستی غذاهایش را نیز هل می دهد.»

    او در ادامه می گوید:« خدمه هتل بعد از این حادثه به مدیر هتل شکایت می کنند و مدیر هتل نیز نماینده فدراسیون جهانی والیبال را در جریان این موضوع قرار می دهد. فدراسیون جهانی والیبال به رغم پس گرفتن شکایت از سوی مدیر هتل، بر اساس آیین نامه مسابقات این بازیکن را از ادامه رقابت ها و حضور در هتل اسکان تیم ها منع می کند. نامه کتبی فدراسیون جهانی والیبال برای این موضوع وجود دارد و باشگاه تصمیم گرفت برای اینکه تیم با حاشیه روبرو نشود، بازیکن تیم پیکان به تهران باز گردد.»

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.