stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 11308
  • 09 آبان 1394 - 14:09
5

آب ایلام وصل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: آب نقاط مختلف شهر ایلام به طور کامل وصل شده است.

قلم | qalamna.ir :
داراب بیرانوندی روز شنبه در گفت و گو با اظهار کرد: آب توزیعی با کیفیت بالای ۹۹ درصد و درجه شفافیت بسیار خوب عرضه می شود و هیچ مشکلی از نظر سلامت ندارد.
 
آفتاب، وی افزود: در نقاطی از شهر که افت فشار وجود دارد به دلیل شکستگی لوله هاست و نیروهای امدادی این شرکت بزودی نقص ها را برطرف می کنند.
 
مدیرعامل شرکت آبفای ایلام ادامه داد: بیش از ۱۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر ایلام بر اثر سیل چند روز گذشته تخریب شده است ضمن اینکه در شهرهای ایوان و ملکشاهی نیز شبکه های آب خسارت های بسیاری را متحمل شده اند.
 
بیرانوندی میزان خسارت به شبکه آب و فاضلاب استان را بر اساس ارزیابی های ابتدایی ۴۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد.
 
وی تاکید کرد: خسارت های اساسی به شبکه آب و فاضلاب ایلام و شهرهای ایوان و ملکشاهی وارد شده و در شرایط کنونی به طور موقت از آنها استفاده می شود ولی در سریع ترین زمان ممکن نیاز به بازسازی اساسی دارند.
 
منابع اصلی تامین کننده آب شهر ایلام که چشمه گل گل و سد چم گردلان است در اثر بارش کم سابقه دچار آلودگی شده بود به طوری که تا دیروز ۵۰ درصد نقاط شهر ایلام بدون آب بود که با تلاش نیروهای آبفای ایلام امروز آب در تمامی نقاط وصل شد.
 
اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز از تصفیه خانه شهر ایلام بازدید و در جریان کیفیت و مقدار آب توزیعی در مرکز استان قرار گرفت.
 
بارش ۳۲۴ میلی متری باران در روزهای گذشته باعث وقوع سیل در ایلام شد بر اثر این حادثه بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی، تجاری و آموزشی، یک هزار دستگاه خودرو شخصی و بخشی از تاسیسات زیربنایی و راه های اصلی و فرعی این استان آسیب دیده است.
 
دیروز نیز محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حسین فریدون دستیار اجرایی رئیس جمهوری برای بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل در روزهای گذشته و بررسی خسارت های وارد شده به زیرساخت ها و مردم استان و شرکت در ستاد بحران به ایلام سفر و ضمن بازدید از برخی مناطق سیل زده در نشست ستاد مدیریت بحران و شورای برنامه ریزی استان ایلام شرکت کردند. 
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.