stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 110068
  • 30 فروردین 1399 - 22:04
0
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد:

برگزاری دوره کمک پرستاری برای ۳۶۰۰ نفر از بسیجیان همدان

برگزاری دوره کمک پرستاری برای ۳۶۰۰ نفر از بسیجیان همدان
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به دوره کمک پرستاری سپاه ناحیه همدان گفت: برای حدود ۶۰۰ نفر آموزش تخصصی فنون پرستاری برگزار کردیم و ۳ هزار نفر به کمک بسیج جامعه پزشکی در کانون‌های بسیج جامعه پزشکی نیز آموزش عمومی دیدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان، سرهنگ علی بقایی در مراسم اختتامیه دوره کمک پرستاری قرارگاه زیستی امام رضا (ع) سپاه ناحیه همدان ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید «میرزامحمد سلگی» عنوان کرد: سه دوره کامل آموزش فنون پرستاری توسط آموزش سپاه همدان و قرارگاه آموزش امام رضا(ع) به همت جامعه پزشکی و بسیجیان عزیز و اعضای ستاد مردمی مقابله با کرونا انجام شد.

وی با اشاره به اثربخشی بسیج و حضور آن در همه عرصه‌ها افزود: بسیج تنها مجموعه چند بعدی است که در کشور وجود دارد و به فضل الهی ضرورت این شجره طیبه روز به روز بیش از گذشته احساس می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: بسیج متعلق به یک سازمان نیست یک فرهنگی است و به تعبیر مقام معظم رهبری لشکر مخلص خداست.

وی با بیان اینکه با همت شما بسیجیان توانستیم در بخش‌های مختلف در بحث غربالگری سلامت به مراکز بهداشت کمک کنیم که افتخار بزرگی برای کشور ما شد، گفت: غربالگری سلامت که انجام شد طرحی شبیه به ریشه‌کنی فلج اطفال بود.

بقایی با اشاره به دوره کمک پرستاری سپاه ناحیه همدان ابراز کرد: در قرارگاه مرکز امام رضا(ع) برای حدود ۶۰۰ نفر آموزش تخصصی فنون پرستاری برگزار کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ۳ هزار نفر به کمک بسیج جامعه پزشکی در کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان بعثت و بیمارستان آتیه نیز آموزش عمومی دیدند، گفت: از ۳ هزار نفر تست اکسیژن خون گرفته شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.