stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 109099
  • 29 فروردین 1399 - 18:30
1
خانم محمودی مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار گفت: خواهران طلبه شهر گله دار بسته‌های غذایی و بهداشتی را میان نیازمندان توزیع کردند

خواهران طلبه شهر گله دار بسته‌های غذایی و بهداشتی را میان نیازمندان توزیع کردند

خواهران طلبه شهر گله دار بسته‌های غذایی و بهداشتی را میان نیازمندان توزیع کردند
خانم محمودی مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار گفت: 88 بسته غذایی و کمک معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، حبوبات و آرد با اعتبار 70 میلیون ریال تهیه و در میان نیازمندان منطقه گله‌دار در روز نیمه شعبان توسط خواهران طلبه تهیه و توزیع شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم | qalamfarda.ir : خانم محمودی مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) گله‌دار گفت: ۸۸ بسته غذایی و کمک معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، حبوبات و آرد با اعتبار ۷۰ میلیون ریال تهیه و در میان نیازمندان منطقه گله‌دار در روز نیمه شعبان توسط خواهران طلبه تهیه و توزیع شد.

خانم محمودی گفت؛ با تبریک میلاد منجی عالم بشریت از توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان منطقه گله‌دار خبر داد و افزود: جشن میلاد با سعادت امام عصر(عج) همه ساله از بدو تاسیس حوزه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) توسط طلاب برگزار می‌شد اما امسال با توجه به تعطیلی مدارس و شیوع بیماری کرونا، این آیین و احیای نیمه شعبان به صورت مجازی همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار شد.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در آیین نیمه شعبان اشاره و بیان کرد: پخش مولودی، دعای فرج، نورافشانی، اهدای بسته‌های غذایی و مواد شوینده و بهداشتی میان خانواده‌های محروم و قربانی کردن ۲ راس گوسفند و توزیع بین خانواده‌های نیازمند طلاب از دیگر اقدامات خواهران طلبه شهرستان گله دار در نیمه شعبان است. مدیر مدرسه علمیه گله‌دار در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت مجازی و خدمت رسانی به محرومان منطقه با همکاری طلاب و خانواده آنان با توجه به شرایط فعلی و تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا به ویژه در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.