stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 10904
  • 08 آبان 1394 - 9:19
3

تصویر رضا عنایتی در ۲۸ سال پیش/همیشه قهرمان بودیم!

رضا عنایتی کاپیتان تیم سیاه جامگان مشهد همیشه نزد طرفداران استقلال محبوب بوده است.

قلم | qalamna.ir :
 رضا عنایتی خیلی دیر فوتبال خود را آغاز کرد. از تیم های کارگری شروع کرد به ابومسلم پیوست و خیلی زود در استقلال به اوج رسید. او از آن دست فوتبالیست هایی است که واقعا سختی روزگار را چشیده است. چیزی که خودش هم در یکی از برنامه های ماه عسل به آن اشاره کرده بود. او از دست فروشی در بازار امام رضا مشهد شروع کرده و حالا برای در سن ۳۹ سالگی همچنان سر زبان هاست.
 
عنایتی هر چقدر در رده باشگاهی موفق بوده، در تیم ملی چندان چیز خاصی بدست نیاورده است.موفقیت او در تیم های باشگاهی جایی معلوم می شود که او همچنان و در حالیکه پا به سن گذاشته، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است. حالا و در آستانه دربی شاید خیلی از طرفداران استقلال به یاد مهاجم سابق تیمشان باشند. عنایتی در بازی های بین پرسپولیس و استقلال ۲ بار گلزنی کرده و به نظر این آمار در همین باقی بماند و دیگر تغییر نکند. چرا که عنایتی کم کم دارد به سال های آخر فوتبالش نزدیک می شود و شاید همین فصل با پیراهن سیاه جامگان از فوتبال خداحافطی کند. او نیم فصل دوم لیگ قبل به واسطه حضور امیر قلعه نویی به استقلال آمد و اتفاقا در دربی ۸۰ هم برای آبی ها به میدان رفت. در همان بازی بود که عنایتی به عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ دربی شناخته و از این نظر رکورد دار شد.
 
خبرآنلاین، مهاجم سابق استقلال که همیشه اعتماد به نفس بالایی داشته به تازگی عکسی جالب در اینستاگرام خود منتشر کرده است که مربوط به سال ۱۳۶۶ است. زمانی که ۱۱ ساله بوده. رضا عنایتی برای این عکس که از آن ۲۸ سال گذشته، نوشته است : « ما از بچگی قهرمانی داشتیم. » شاید این عکس و این متن از رضا عنایتی همیشه استقلالی در آستانه دربی بتواند یک کری برای پرسپولیسی ها نیز باشد.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.