stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 10744
  • 07 آبان 1394 - 13:35
6

عکس‌هایی از کابوس‌ها و رویاهای یک درخت

یک عکاس، مجموعه‌ای از آثارش را با موضوع کابوس‌ها و رویاهای یک درخت بی‌ثمر به‌نمایش می‌گذارد.

قلم | qalamna.ir :

این عکاس درباره‌ی برپایی نمایشگاه عکس‌هایش با عنوان «پنجمین داستان» اظهار کرد: این نمایشگاه شامل هشت عکس ۱۰۰*۱۵۰ سانتی‌متری و یک عکس ۱۰۰*۱۰۰ سانتی‌متری است که در ژانر «مستند اجتماعی» هستند و به صورت صحنه‌پردازی‌شده عکاسی شده‌اند.

او ادامه داد: این عکس‌ها داستان درخت بی‌ثمری را روایت می‌کنند که همواره به بی‌فایده بودن خود فکر می‌کند. عکس‌ها نمودی از رویاها و کابوس‌های این درخت هستند.

میلانی در مقدمه‌ای که برای نمایشگاه خود نوشته، آورده است: «از نگاه من، عکس خود رسانه‌ای کامل است که به‌تنهایی بازگوکننده قصه و داستانی منحصربه‌فرد است، اما کلمات هم می‌توانند خود خالق تصویر و عکس باشند. این مجموعه خاطرات درختی را بازگو می‌کند که در اطراف یک روستا و بین چند زمین کشاورزی زندگی می‌کند. درختی که محصولش فقط سایه است برای رهگذرانی که از آفتاب سوزان و گرما دقایقی را با او می‌گذرانند. این مجموعه عکس، روایتی است از خواب و رویای آن درخت.»

همزمان با این نمایشگاه از نسخه الکترونیکی کتاب «پنجمین داستان» که منتخبی از ۱۰ سال تلاش این هنرمند است رونمایی می‌شود. این کتاب شامل هشت مجموعه عکس و یک مجموعه داستان کوتاه به زبان انگلیسی است. ترجمه این کتاب توسط آزاده فریدون‌پور انجام شده است و کاربران می‌توانند نسخه الکترونیکی آن را از لینک https://itun.es/us/ZkvN-.n دریافت کنند.

1446041521054_image2.JPG

نمایشگاه این هنرمند هفتم آبان‌ماه در گالری سیحون افتتاح می‌شود و تا ۲۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.