stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 107212
  • 28 فروردین 1399 - 0:36
1
به همت شهرداری منطقه یک همدان انجام شد؛

از پاکسازی معابر تا راه اندازی پویش های فرهنگی در دوران شیوع کرونا

از پاکسازی معابر تا راه اندازی پویش های فرهنگی در دوران شیوع کرونا
مدیر منطقه یک شهرداری همدان در بیان اقدامات شهرداری این منطقه از همدان برای مقابله با کرونا به اجرای طرح هایی چون پاکسازی معابر، تاسیسات، وسایل نقلیه عمومی، راه اندازی پویش های بزرگ فرهنگی وغیره اشاره کرد.
قلم | qalamna.ir :

مسعود دهبانی صابر در گفت و گو با خبرنگار قلم ضمن تشکر از زحمات مجموعه کادر پزشکی، دستگاه های خدمت رسان و نیروهای داوطلب مردمی، عنوان کرد: تمامی پرسنل و امکانات مجموعه شهرداری منطقه یک با رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از انتشار این کرونا تا پایان ریشه کن شدن کامل این بیماری در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه جلسات کمیته های خدماتی و فرهنگی با استفاده از ویدئو کنفرانس به صورت منظم در ایام نوروز و پس از آن برگزار می شد، خاطرنشان کرد: از ابتدا تصمیم بر آن شد تا کمیته ها در دو حوزه برون سازمانی و درون سازمانی فعال باشند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان در تشریح این صحبت ها ادامه داد: کمیته خدماتی با تجهیز سریع و مناسب دستگاه های ضدعفونی اقدام به پاکسازی تمامی معابر، تاسیسات، ایستگاه های اتوبوس، محلات وغیره در دو نوبت صبح و عصر می نماید، همچنین سعی شد تا با پاسخگویی از طریق اینترنت و تلفن به شهروندان، رفت و آمدها و درنتیجه، انتقال بیماری کرونا را تا حد امکان کاهش دهیم.

این مسئول در ادامه گفت و گو بیان کرد: در زمینه کاهش آلودگی ها نیز تصمیم گرفته شد تا نسبت  به نصب روشویی و ماده ضدعفونی کننده در نقاط مختلف شهر اقدام شود همچنین نصب تونل ضدعفونی کننده در ورودی منطقه نیز یکی دیگر از اقداماتی است که جهت مقابله با بیماری کرونا در حال پیگیری آن ها هستیم.

دهبانی صابر با بیان این موضوع، در تشریح اقدامات درون سازمانی کمیته خدماتی عنوان کرد: تمامی قسمت های مختلف اداره جهت افزایش سلامت شهروندان مراجعه کننده و کارمندان پس از هر روز کاری با مواد ضد عفونی کننده پاکسازی می شوند همچنین در جهت کاهش انتقال این بیماری و رعایت فاصله اجتماعی پوشش های پلاستیکی برای واحدهای مختلف نصب شده است.

 

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی پیشگیرانه در کنار دیگر اقدامات بسیار موثر است، عنوان کرد: کمیته فرهنگی از روزهای ابتدایی شروع بیماری، اطلاع رسانی از طرق مختلف از قبیل بنر، پوسترها و پیامک را آغاز کرده است و آگاهی شهروندان نسبت به رعایت موارد بهداشتی افزایش یافته است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ادامه داد: پویش های بزرگ فرهنگی “نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی” و “من دست نمی دهم، چون شما را دوست دارم.” که با استقبال گسترده ای نیز روبرو شد، باعث رعایت هرچه بیشتر بهداشت فردی شده و لزوم خانه ماندن در ایام قرنطینه را برای شهروندان هرچه بیشتر روشن ساخته است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.